ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fwd: Re: [Open-source] [Fwd: DocbookXML kai ellinika]

  • Subject: Fwd: Re: [Open-source] [Fwd: DocbookXML kai ellinika]
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 1 Sep 2004 20:52:19 +0300
Δεν θα το σχολιάσω αλλά έχω όμως τα στοιχεία σου:

Την ημερομηνία 01 Sep 2004 18:30:58 έστειλες το mail αυτό από τη
διεύθυνση ppp13-adsl-9.ath.forthnet.gr.

Επειδή μπορώ πολύ εύκολα να μάθω ποιος είσαι, καλύτερα γλύτωσέ μου τον
κόπο και απλώς πες ό,τι είναι να πεις χωρίς γελοία ψευδόνυμα. Αν
έχεις κανένα πρόβλημα μαζί μου επίσης πές το. Αλλά μη με ενοχλείς με
γελοία mails.