ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[JOB] Teacher for Java, C++, Linux, PHP, etc. WANTED

  • Subject: [JOB] Teacher for Java, C++, Linux, PHP, etc. WANTED
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 14 Sep 2004 12:31:23 +0300
Καλημέρα,

  Λόγω μετακόμισης δε μπορώ πλέον να διδάσκω στο ΙΕΚ που δίδασκα
πέρυσι, τουλάχιστον όχι τόσο συχνά όσο θα ήθελα (θα συνεχίσω αλλά
μόνο μια φορά την εβδομάδα).

Αν κάποιος ενδιαφέρεται για διδασκαλία σε ηλικίες 20+ (αρκετά δύσκολοι
αλλά αν τους κόψεις τον αέρα είναι καλά παιδιά), σε μαθήματα όπως
Java, C++, Linux, PHP, και μερικά άλλα, τότε ας επικοινωνήσει μαζί
μου. Πρόκειται για ΙΕΚ στο κέντρο της Αθήνας, γνωστό και από τα καλά
του χώρου. Σημαντικό: πληρώνουν κάθε μήνα στην ώρα τους, κάτι που από
όσο ξέρω δεν ισχύει για αρκετά ΙΕΚ.

Στέλνω σε αυτή τη λίστα γιατί ξέρω ότι εδώ βρίσκονται άτομα με καλές
γνώσεις και υπέρ του ΕΛΛΑΚ. Αν και το συγκεκριμένο ΙΕΚ είναι MS
partner, μετά από ένα έτος μαζί μου, οι περισσότεροι μαθητές έκαναν
μετάβαση στο Linux, άρχισαν να μισούν τη MS και ήρθαν σε συνέδρια
ΕΛΛΑΚ (ναι κουβάλησα όλους τους μαθητές τον Απρίλιο :-).

Το σημαντικό πέρα απαιτείται πέρα από τις γνώσεις είναι η
μεταδοτικότητα, η ψυχραιμία (απαραίτητη :-) και η αγάπη προς τη
διδασκαλία. Σημειωτέον, ΔΕΝ υπάρχει κακός μαθητής υπάρχει κακός
δάσκαλος.

Για ορισμένα από τα μαθήματα υπάρχουν έτοιμες σημειώσεις, για άλλα όχι
(χρησιμοποιούσαμε βιβλιογραφία, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ερχόταν
διαβασμένοι οι μαθητές :-)

Τέσπα, όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει mail για να επικοινωνήσουμε
μετά τηλεφωνικώς. Υπόψιν, δε θα κάνω εγώ την πρόσληψη απλώς θα
προτείνω...

Κώστας

πλοήγηση μηνυμάτων