ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [JOB] Teacher for Java, C++, Linux, PHP, etc. WANTED

On Tuesday 14 September 2004 12:31, Konstantinos Margaritis wrote:
> Καλημέρα,
>
>   Λόγω μετακόμισης δε μπορώ πλέον να διδάσκω στο ΙΕΚ που δίδασκα
> πέρυσι, τουλάχιστον όχι τόσο συχνά όσο θα ήθελα (θα συνεχίσω αλλά
> μόνο μια φορά την εβδομάδα).
>
> Αν κάποιος ενδιαφέρεται για διδασκαλία σε ηλικίες 20+ (αρκετά
> δύσκολοι αλλά αν τους κόψεις τον αέρα είναι καλά παιδιά), σε μαθήματα
> όπως Java, C++, Linux, PHP, και μερικά άλλα, τότε ας επικοινωνήσει
> μαζί μου. Πρόκειται για ΙΕΚ στο κέντρο της Αθήνας, γνωστό και από τα
> καλά του χώρου. Σημαντικό: πληρώνουν κάθε μήνα στην ώρα τους, κάτι
> που από όσο ξέρω δεν ισχύει για αρκετά ΙΕΚ.

Γεια σου Κώστα

Ενδιαφέρομαι για την περίπτωση διδασκαλίας μαθήματος περί GNU/Linux.

Τα τηλέφωνά μου είναι:
210 2816134 (δουλειά - μέχρι τις 18:00)
210 6207902 (σπίτι - μετά τις 19:00)

Αν θες στείλε μου και το δικό σου τηλ. για να επικοινωνήσουμε πιο
εύκολα.

-Α