ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Πρώτο Debian ISO με ελληνικά ( που δουλεύουν εννοώ :-)

  • Subject: Re: Πρώτο Debian ISO με ελληνικά ( που δουλεύουν εννοώ :-)
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 25 Oct 2004 13:20:47 +0300
On Δευ 25 Οκτ 2004 13:09, Alexios Zavras wrote:
> Ti diafora exei to
>
> .../cdimage/testing/sid_d-i/i386/20041023/sarge-i386-netinst.iso
> poy proanafereis apo to
>
> .../cdimage/testing/sarge_d-i/i386/20041023/sarge-i386-netinst.iso
> (diafora sto 3o directory level)
>
> H einai aplws to idio pragma ?

Το sarge_d-i κατασκευάζεται με udebs (τα udebs είναι μικρό-πακέτα
βασικής λειτουργικότητας που απαρτίζουν τον installer, το 'u' παίζει
το ρόλο του ελληνικού 'μ') που υπάρχουν στη διανομή testing μόνο.

Το sid_d-i περιέχει και αρκετά udebs από unstable. Γενικά είναι πιο
bleeding edge και αυτή τη στιγμή όπως προχωράν τα πράγματα, όλο το
bug fixing πέφτει πρώτα στην unstable και μετά μεταφέρεται στο
testing.

Γενικά, χρησιμοποιώ το sid_d-i αλλά κυρίως λόγω συνήθειας και επειδή
θέλω να τεστάρω τις αλλαγές γρήγορα και όχι να περιμένω να
μεταφερθούν στο sarge. Π.χ. το sid_d-i είχε πρώτο τις διορθώσεις για
ελληνικά στην κονσόλα, οι οποίες μεταφέρθηκαν στο sarge_d-i.
Υπόψιν, μιλάμε μόνο για udebs, δηλαδή για τον installer. Και οι δύο
installers είναι ικανοί να εγκαταστήσουν ένα σύστημα με πακέτα από
stable (ναι, woody), testing και unstable.

πλοήγηση μηνυμάτων