ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Ελληνικό SPAM - που καταγγέλουμε;

  • Subject: Ελληνικό SPAM - που καταγγέλουμε;
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 28 Feb 2005 18:29:00 +0200
Έχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι, ίσως να μην μπορώ να κάνω κάτι για
τους κινέζους και τους αμερικάνους spammers αλλά μπορώ να κάνω κάτι
για τους εδώ.

Δείτε την σελίδα "unsubscribe" τους:

http://www.carnavali.gr/notificationlist.php

Δεν φτάνει που μου στέλνουν spam, το οποίο δε ζήτησα ποτέ, έχουν το
θράσος να μου πούνε ότι εγώ το ζήτησα κιόλας και αυτοί μου το
στέλνουν επειδή γράφτηκα οικειοθελώς στις κ***λίστες τους!

Τα έχω πάρει στο κρανίο με αυτούς τους βλάκες.

Για να μη σας φορτώνω κι εσάς κιόλας, ξέρει κανείς που γίνονται
καταγγελίες για SPAM σε αυτήν την χώρα;