ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ελληνικό SPAM - που καταγγέλουμε;

On Mon, 2005-02-28 at 18:29 +0200, Konstantinos Margaritis wrote:

> http://www.carnavali.gr/notificationlist.php
>
> Δεν φτάνει που μου στέλνουν spam, το οποίο δε ζήτησα ποτέ, έχουν το
> θράσος να μου πούνε ότι εγώ το ζήτησα κιόλας και αυτοί μου το
> στέλνουν επειδή γράφτηκα οικειοθελώς στις κ***λίστες τους!
>
> Τα έχω πάρει στο κρανίο με αυτούς τους βλάκες.
>
> Για να μη σας φορτώνω κι εσάς κιόλας, ξέρει κανείς που γίνονται
> καταγγελίες για SPAM σε αυτήν την χώρα;

Είχα προτείνει στο 2ο workshop να κάναμε κάτι σχετικό με τα ελληνικά
spam αλλά είδα χλιαρή αντιμετώπιση. Ο Δημήτριος ο Μιχελινάκης
έφτιαχνε κάτι Ελληνικά SA (spamassassin) rules αλλά αυτό πριν τον
καλέσει η μαμά πατρίς. Του έστελνα μάλιστα και από αυτά που μάζευα
(και ακόμα μαζεύω ξεχωριστά από τα άλλα) για να έχει δουλειά  ;-)

Στην ταμπακιέρα τώρα, εγώ βλέπω από τους headers τον provider του και
κάνω παράπονα εκεί. Υπάρχουν και *μη* σοβαρές Ελληνικές εταιρείες
πληροφορικής (μεγάλες κι όλας) που *δεν* απαντάνε στα abuse reports
και στέλνουν κάποιες ηλίθιες αυτοματοποιημένες απαντήσει. Μια καλή
ιδέα θα ήταν να μεζευτεί ένας μεγάλος φορέας (πχ. τα Πανεπιστήμια) και
να της πούνε: "Άμα ξαναδώ spam, δε θα ξαναδεχτώ mail από το δίκτυό σου)

Στη συγκεκριμμένη περίπτωση (όλοι το πήραμε αυτό το mail όπως
παλιότερα η "Πέρδικα Θεσπρωτίας" και "πουλάω τα αμάξια μου") έλεγε

        WinNT/2000/XP, Version 1.8 (1.8.6.0)); Mon, 28 Feb 2005 15:44:39
+0200

το οποίο με ένα traceroute ή whois βλέπεις ότι είναι της Forthnet

<πλάκα, μην το πάρετε σοβαρά>
Μετά μπορούμε ένα απόγευμα να πάμε να τους "επισκευτούμε" από κοντά,
και να τους κάνουμε το μαγαζί λίμπα και μετά να πάμε να πιούμε
(καρναβαλικές πάντα) μπύρες ;-)
</πλακα>

Νομίζω πως θα έχει να σχολιάσει κάτι και ο Ζήνωνας ο Μούσμουλας για
μυνήσεις και εξώδικα. Υπάρχει επίσης και το cert.gr το οποίο μάλλον
είναι αδρανές εδώ και καιρό (τουλάχιστον το web site του).