ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ελληνικό SPAM - που καταγγέλουμε;

  • Subject: Re: Ελληνικό SPAM - που καταγγέλουμε;
  • From: Thanos Kyritsis <djart [ at ] linux [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 28 Feb 2005 19:31:39 +0200
On Monday 28 February 2005 18:29, Konstantinos Margaritis wrote:

> http://www.carnavali.gr/notificationlist.php

χεχε, από μένα φάγανε mail/access πάντως ;-)
Από ότι φαίνεται, όταν "ξυπνάει" κάποιος έλληνας spammer, την πατάμε
όλοι :-(

> Για να μη σας φορτώνω κι εσάς κιόλας, ξέρει κανείς που γίνονται
> καταγγελίες για SPAM σε αυτήν την χώρα;

Κάποτε τα είχα πάρει κι εγώ με τη συγκεκριμένη υπόθεση. Με googling
κατέληξα στα εξής:

Μέσω αυτού: http://www.sitemaker.gr/scriptwriter/page_GREEK_9.htm
(κοίτα προς το τέλος της σελίδας)

Σε παραπέμπει εδώ: http://www.dpa.gr/gnostop.htm

Επίσης, για πιο "σοβαρές" (όχι όμως spam) καταγγελίες, υπάρχει αυτό:
http://www.safeline.gr (απλά στο στέλνω να το έχεις υπόψιν).

Πάντως, δεν μπορώ να πώ πως έμεινα ευχαριστημένος από την Αρχή
Προστασίας και τα έντυπα που έχει στο site. Περίμενα κάτι λιγότερο
νομικίστικο και περισσότερο σε στύλ φόρμας για άμεση συμπλήρωση. Έτσι
όπως το έχουν αυτοί χρειάζεσαι και έναν δικηγόρο να δεί τι παίζει με
τις διατάξεις :-/

Αν βγάλεις περισσότερη άκρη, στείλε τα συμπεράσματά σου στη λίστα.

Από εκεί και πέρα, υπάρχουν κάποιοι spammers που για κακή τους τύχη
στέλνουν τα spam μέσω κάποιου ISP (π.χ. ADSL users). Αυτούς να τους
καταγγέλεις στο abuse@ekastote_ISP.gr. Τα abuse admin teams απαντάνε σε
τέτοιες καταγγελίες και συνήθως λένε πως κάνανε αυτό που έπρεπε. Τώρα,
τί ακριβώς κάνουνε, δε γνωρίζω.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?