ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Μεταφράσεις OO.org

  • Subject: Re: Μεταφράσεις OO.org
  • From: Dimitris Korbetis <korb [ at ] uth [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 25 Mar 2005 03:12:13 +0200

Ευχαριστώ Δημήτρη. Αν μπορείς να στείλεις το GSI θα μου γλυτώσεις το merging.

 ΟΚ

Η αλλαγή έγινε στο setup.inf για φαίνονται σωστά τα μενού για εγκατάσταση γραμματοσειρών και εγκατάσταση λεξικών.

Αυτή η πληροφορία αν θυμάμαι καλά βρίσκεται και στο GSI. οπότε οι εξωτερικές αλλαγές στο setup.inf θα μπορούσαν να γίνουν πριν αυτό δημιουργηθεί.
Θα προσπαθήσω να την ενσωματώσω και θα ενημερώσω σχετικά.

Η μετάφραση είναι σωστή στο GSI αρχειο μόνο που στο setup.ini τα συγκεκριμένα 2 strings καταλήγουν να είναι σε unicode ενώ όλα τα άλλα strings δεν είναι. Πιθανόν λοιπόν να μην είναι μόνο μια αλλαγή στο αρχειο GSI αλλά να θέλει αρκετό κόπο για να βρείς το φταίει και γινεται αυτό και δεν ξέρω αν αξίζει να παιδεύεσαι.

τα λεμε,

Δημήτρης