ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Re: sponsoring...

On Τετάρτη 01 Ιούνιος 2005 14:19, Panagiotis Kranidiotis wrote:
> [...]
> κοινότητας. Και σαν θέμα ¨Ποιά τελικά είναι η μορφή αυτής της
> κοινότητας στην Ελλάδα". Σε αυτή θα πρέπει να παραβρεθούν και να
> παρίστανται όλοι είτε μέσω mailing list είτε μέσω forum είτε
> πανεπιστημιακοί, εταιρίες, τέλωσπάντων όποιον ο καθένας μας
> γνωρίζει ότι ασχολείται και με πρόσκληση να παραβρεθούμε όλοι σε
> έναν χώρο και να συζητήσουμε ΜΟΝΟ αυτό το θέμα.
> τεχνικά ούτε τίποτα. Μόνο την ύπαρξη μας (;) σαν κοινότητα. Κλειστή
> συζήτηση (για να μπορούμε να μιλήσουμε ανοιχτά και με ειλικρίνεια
> ακόμα και αν αυτο οδηγήσει σε εντάσεις , και τουλάχιστον μετά να

Αυτή τη στιγμή προχωρώ και σε άλλου είδους κινήσεις, προσωπικά
συνειδητοποίησα ότι θέλει πολύ περισσότερο ταρακούνημα, το να κάνουμε
workshops και να ξεσκιζόμαστε στις μεταφράσεις και στον κώδικα, λίγο
τους ενδιαφέρει στα υπουργεία. Εφόσον φοράνε παρωπίδες, θα πρέπει να
τους στρίψουμε το κεφάλι με το ζόρι στο ελ/λακ και όχι να να τους
μιλάμε απλώς για το πόσο καλό είναι.

> [...]
> και θα μας εμποδίζει να κάνουμε οτιδήποτε άλλο σοβαρό.
> Σε αυτό θα πρέπει να παραβρεθούν όλοι και σε αυτό θα πρέπει να
> βοηθήσουμε όλοι μας. Προσωπικά και καπελώματα θα πρέπει να πάνε
> τουλάχιστον για μια μέρα στην άκρη και να επικεντρωθούμε στην
> ουσία. Τα έξοδα για κάτι τέτοιο θα πρέπει να είναι από εμάς τους
> ιδιους και μόνο. Χορηγίες για να γίνει η εκδήλωση ΟΧΙ. Με τις
> επαφές που υπάρχουν πιστεύω ότι μπορεί να βρεθεί ένας χώρος που να
> μας χωρέσει όλους. Τέλωσπάντων μια ιδέα είναι αν νομίζετε ότι
> αξίζει να την συζητήσουμε το συνεχίζουμε.

Να κλείσουμε μια συνάντηση μέσα στον Ιούνιο;

> Το θέμα δεν είναι αν θα χρεώσουμε τον πελάτη 10 ή 100 ευρώ
> παραπάνω. Αυτό είναι το μόνο εύκολο. Το θέμα Δημητρη είναι η
> ταμπακιέρα. Ποιός θα διαχειρίζεται τα χρήματα; Που θα διαχέονται;
> Υπάρχουν ιδέες, υπάρχουν και λύσεις αυτό που δεν υπάρχει είναι η
> λειτουργία μας σαν κοινότητα να έχουμε ώς δεδομένα κάποια πράγματα.
> Για αυτό πιστεύω ότι τελικά προαπαιτούμενο είναι ο καθορισμός σαν
> σύνολο.

Σ' αυτό συμφωνώ, θα πρέπει να υπάρχει ένας φορέας (καλύτερα όχι
εταιρεία, μάλλον για μη κερδοσκοπικό ίδρυμα) που θα αναλαμβάνει
τέτοια θέματα.