ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Re: sponsoring...

Στις 01-06-2005, ημέρα Τετ, και ώρα 13:23 +0300, ο/η Dimitris Korbetis
έγραψε:

> Αν υπάρχει διάθεση να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει κάπως να οργανωθούμε
> (εννοείται οτι εγώ προσφέρομαι να βοηθήσω σε ότι μπορώ). Αυτό που βλέπω
> σαν εμπόδιο είναι ότι η κοινότητα ΕΛΛΑΚ δεν έχει κάποια επίσημη υπόσταση
> και επομένως δεν μπορούμε να μιλάμε για δέσμευσείς και υπογραφές. Θα
> υπογράψει κάποιος απο την μεριά της κοινότητας ? και αν ναι ποιός και
> ποιον θα δεσμεύει αυτή η υπογραφή. Σε αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει πολύ
> o hellug, o cylug και o ΕΕΧΙ.

Όπως ακριβώς το έθεσες Δημήτρη. Για αυτό θα πρέπει κάποια στιγμή να
αποφασίσουμε να συντονιστούμε. Επειδή το λέμε και το ξαναλέμε και τίποτα
δεν γίνεται νομίζω ότι αυτό που θα λύσει την κατάσταση είναι το εξής.
Να τεθεί ώς στόχος μιας συνάντηση ΜΟΝΟ για μέλη της κοινότητας. Και σαν
θέμα ¨Ποιά τελικά είναι η μορφή αυτής της κοινότητας στην Ελλάδα". Σε
αυτή θα πρέπει να παραβρεθούν και να παρίστανται όλοι είτε μέσω mailing
list είτε μέσω forum είτε πανεπιστημιακοί, εταιρίες, τέλωσπάντων όποιον
ο καθένας μας γνωρίζει ότι ασχολείται και με πρόσκληση να παραβρεθούμε
όλοι σε έναν χώρο και να συζητήσουμε ΜΟΝΟ αυτό το θέμα. Τίποτα άλλο.
Ούτε τεχνικά ούτε τίποτα. Μόνο την ύπαρξη μας (;) σαν κοινότητα. Κλειστή
συζήτηση (για να μπορούμε να μιλήσουμε ανοιχτά και με ειλικρίνεια ακόμα
και αν αυτο οδηγήσει σε εντάσεις , και τουλάχιστον μετά να μιλήσουμε επί
της ουσίας). Προσκεκλημένοι άπαντες με mail ή προσωπικά. Πιστεύω ότι
είναι ένα προαπαιτούμενο που δεν το έχουμε και θα μας εμποδίζει να
κάνουμε οτιδήποτε άλλο σοβαρό.
Σε αυτό θα πρέπει να παραβρεθούν όλοι και σε αυτό θα πρέπει να
βοηθήσουμε όλοι μας. Προσωπικά και καπελώματα θα πρέπει να πάνε
τουλάχιστον για μια μέρα στην άκρη και να επικεντρωθούμε στην ουσία.
Τα έξοδα για κάτι τέτοιο θα πρέπει να είναι από εμάς τους ιδιους και
μόνο. Χορηγίες για να γίνει η εκδήλωση ΟΧΙ. Με τις επαφές που υπάρχουν
πιστεύω ότι μπορεί να βρεθεί ένας χώρος που να μας χωρέσει όλους.
Τέλωσπάντων μια ιδέα είναι αν νομίζετε ότι αξίζει να την συζητήσουμε το
συνεχίζουμε.

> [...]
> ανθρώπους, εταιρίες, και χρήστες που πιστεύουν στην αξία του ελεύθερου
> λογισμικού. Και ενώ στο εξωτερικό υπάρχουν πολλοί τρόποι να βοηθήσει
> κανείς ένα έργο, στην Ελλάδα το μόνο που μπορεί να κάνει κανείς είναι να
> γίνει μέλος και να πληρώνει η συνδρομή του hellug.
>
> Μια λύση θα μπορούσε να είναι η εξής: όσοι (εταιρίες, οργανισμοί,
> σύλλογοι η ιδιώτες) προσφέρουν ανοιχτό λογισμικό με αμοιβή θα μπορούσαν
> να δίνουν τη δυνατότητα στους αγοραστές να δίνουν και κάποια χρήματα
> στην κοινότητα (πληρώνοντας λίγο πιο ακριβά το προιόν).

Το θέμα δεν είναι αν θα χρεώσουμε τον πελάτη 10 ή 100 ευρώ παραπάνω.
Αυτό είναι το μόνο εύκολο. Το θέμα Δημητρη είναι η ταμπακιέρα. Ποιός θα
διαχειρίζεται τα χρήματα; Που θα διαχέονται; Υπάρχουν ιδέες, υπάρχουν
και λύσεις αυτό που δεν υπάρχει είναι η λειτουργία μας σαν κοινότητα να
έχουμε ώς δεδομένα κάποια πράγματα. Για αυτό πιστεύω ότι τελικά
προαπαιτούμενο είναι ο καθορισμός σαν σύνολο.

Επιτέλους θα πρέπει να καταλάβουμε τι θέλουμε και πώς.

--
Panagiotis Kranidiotis <kranidiotis [ at ] vatica [ dot ] org>