ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re[2]: [Open-source] Re: Fwd: περιμένεις sponsoring είπες?

  • Subject: Re[2]: [Open-source] Re: Fwd: περιμένεις sponsoring είπες?
  • From: Nick Niktaris <niktaris [ at ] freemail [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 1 Jun 2005 14:23:42 +0300
Hello Konstantinos,

KM> On Τετάρτη 01 Ιούνιος 2005 11:01, Constantinos A. Kotsokalis wrote:
KM> Τα 180 θα δοθούν για μετεκπαίδευση των εκπαιδευτικών ναι, αλλά σε τι;
KM> Σε λειτουργικά και λογισμικά MS. Ναι μπορεί η MS να δώσει δωρεάν τις
KM> άδειες αλλά δεν είναι ηλίθια, αν δεν υπάρχει κάπου έμμεσο ή αμεσο
KM> κέρδος δεν έχει λόγο να κηνυγήσει κάτι. Από τα 180 εκ. σκέψου πόσα
KM> πιθανόν να βγάλει η MS για υλοποίηση της όλης υποδομής (οπωσδήποτε
KM> δεν θα είναι όλα, μόνο ένα ποσοστο, αλλά διόλου ευκαταφρόνητο όμως).
KM> Η χορηγία της MS για τις άδειες είναι της τάξης των 500,000 (μη με
> [...]

Μάλλον δεν έχει πια σημασία για το συγκεκριμένο με την έννοια ότι αν
έκλεισε το deal δεν βλέπω τι μπορούμε να κάνουμε εμείς.
Φυσικά αν κάποιος έχει αποδείξεις ότι παραβιάζονται κάποιοι νόμοι θα
πρέπει να δημιουργηθεί θέμα.
Η MS πολύ καλά κάνει αυτό που κάνει. Και αρκετά έξυπνο. (Get them
while they are young). Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς για όλα αυτά.
Το workshop στο nauplio ήταν μια άριστη εμπειρία σχετικά με όλα αυτά.
Η ουσία (κατά την δική μου άποψη) είναι ότι αν δεν δημιουργηθεί ένας
επισημος φορέας (κάποια στιγμή ακούστηκε κάτι για μια εταιρία που θα γινόταν
για αυτό το θέμα αλλα το βλέπω χλωμό...)
δεν μπορείς εύκολα να μπεις σε υψηλά κλιμάκια.
Οι "βόρειοι" έχουν δημιουργήσει έναν τέτοιο φορέα που συμπεριλαμβάνει
δικηγόρους, πωλητές, και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο που κάνουν ακριβώς αυτό.
Ψάχνουν και βρίσκουν τις συμβάσεις που βγάζει για το δημόσιο, κάποιος
νομικός τις ελέγχει για να δει αν παραβιάζονται κάποιοι νόμοι (εθνικοί,
ευρωπαϊκοί) και συμμετέχει σε διαγωνισμούς ή "κυνηγάει" τους
βουλευτές και  τους φορείς ώστε το παιχνίδι να παίζεται σωστά.
Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να μεταφερθεί αυτή η τεχνογνωσία στα
Ελληνικά δεδομένα. Αυτό που ξέρω είναι ότι σίγουρα ενδιαφέρονται να
μας βοηθήσουν.
Από εκεί και πέρα απλά κάνουμε κουβέντα.
Οι πρώτοι που φταίνε είμαστε εμείς

My 2c
Νίκος

πλοήγηση μηνυμάτων