ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Re: Fwd: περιμένεις sponsoring είπες?

  • Subject: Re: Re: Fwd: περιμένεις sponsoring είπες?
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 1 Jun 2005 12:13:27 +0300
On Τετάρτη 01 Ιούνιος 2005 11:01, Constantinos A. Kotsokalis wrote:
> Απλώς ήθελα να παρατηρήσω, σχετικά με αυτό, ότι στο άρθρο
> αναφέρεται το εν λόγω ποσό (180 εκ. ευρώ) ως διατειθέμενο για την
> μετ-εκπαίδευση (από απόσταση ή όχι) των εκπαιδευτικών. Έχω
> μπερδευτεί λίγο, γιατί επίσης αναφέρεται ότι η χορηγός θα παρέχει
> το software για την τηλε-εκπαίδευση στο Υπουργείο, αυτό σημαίνει
> ότι θα πληρωθεί ή απλώς θα το χορηγήσει; Δεν γίνεται σαφές από το
> κείμενο, έχεις κάποια παραπάνω πληροφόρηση;

Τα 180 θα δοθούν για μετεκπαίδευση των εκπαιδευτικών ναι, αλλά σε τι;
Σε λειτουργικά και λογισμικά MS. Ναι μπορεί η MS να δώσει δωρεάν τις
άδειες αλλά δεν είναι ηλίθια, αν δεν υπάρχει κάπου έμμεσο ή αμεσο
κέρδος δεν έχει λόγο να κηνυγήσει κάτι. Από τα 180 εκ. σκέψου πόσα
πιθανόν να βγάλει η MS για υλοποίηση της όλης υποδομής (οπωσδήποτε
δεν θα είναι όλα, μόνο ένα ποσοστο, αλλά διόλου ευκαταφρόνητο όμως).
Η χορηγία της MS για τις άδειες είναι της τάξης των 500,000 (μη με
ρωτήσεις από που το ξέρω, αλλά όντως έτσι είναι). Do the math...