ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Re: Fwd: περιμένεις sponsoring είπες?

  • Subject: Re: Re: Fwd: περιμένεις sponsoring είπες?
  • From: "Constantinos A. Kotsokalis" <ckotso [ at ] grnet [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 01 Jun 2005 11:01:40 +0300
Καλημέρα Κώστα,

Konstantinos Margaritis wrote:
[snip]

Κοίτα, δε μιλάμε για ένα μικρό project των μερικών χιλιάδων ευρώ. Μιλάμε για 180 εκ. ευρώ τα οποία ποιος νομίζεις ότι πληρώνει τελικά; Με ρωτήσαων εμένα αν θέλω να πληρώνω τους φόρους μου για να τα χώνουν στη MS? Αν δίναν όχι 180, αλλά 1 ή 2 εκ. για ελ/λακ, θα έβλεπες θαύματα και το εννοώ. Και προσωπικά δεν το λέω γιατί στεναχωριέμαι που δε θα "φάω κι εγώ". Ας μην πάρω ούτε ευρώ δε με νοιάζει, ούτως ή άλλως από την τσέπη μου δίνω πολλές φορές και δε το μετανοιώνω (όπως π.χ. έγινε στο workshop).

[snip]

Απλώς ήθελα να παρατηρήσω, σχετικά με αυτό, ότι στο άρθρο αναφέρεται το εν λόγω ποσό (180 εκ. ευρώ) ως διατειθέμενο για την μετ-εκπαίδευση (από απόσταση ή όχι) των εκπαιδευτικών. Έχω μπερδευτεί λίγο, γιατί επίσης αναφέρεται ότι η χορηγός θα παρέχει το software για την τηλε-εκπαίδευση στο Υπουργείο, αυτό σημαίνει ότι θα πληρωθεί ή απλώς θα το χορηγήσει; Δεν γίνεται σαφές από το κείμενο, έχεις κάποια παραπάνω πληροφόρηση;

 Χαιρετώ,

  Κώστας