ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Re: Peri ellhnikoy dict

To 9ema me to lexiko pisteyw pws einai poly shmantiko (as epoy eimaste
nomizw apo tis elaxistes xwres poy den exoyme kati antistoixo. Mhpws
(kai anaferomai pio poly sto EDET) einai wra na ginei kati;

Mia poy te9hke 9ema mhpws-kai-isws-mporei-na yparxei problhma
copyright, an kai to sygkekrimeno datafile poy exw sta xeria moy
amfiballw poso anhkei se etaireia (an kai eimai sigoyros pws anhkei
sthn panepisthmiakh koinothta, anyway), h lysh se ena tetoio problhma
einai aplh:

* Ylika *

- Ena ellhnoaggliko le3iko, 100 xronwn minimum
- Ena scanner
- Ena programma OCR
- Enan poy na 3erei perl
- Enan ('h perissoteroys) kakomoirhdes poy 9a skanaroyn kammia 1000ria selides

* Ektelesh *

Pairnoyme to le3iko, to scanaroyme kai to pername apo OCR. Sth
synexeia me ena kalogrammeno perl-o-script-o koboyme ta kommatia wste
na exoyme 3exwra ka9e entry gia ka9e le3h. Sth synexeia (afoy 9a einai
ola plain text) ta enwnoyme kai ta apo9hkeyoyme se format poy na
anagnwrizei to dict. Ta stelnoyme ekei kai eimaste ka9'ola nomimoi.

--
panayotis [ at ] panayotis [ dot ] com