ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Greek Tex support

On Δευτέρα 06 Ιούνιος 2005 09:33, Alexios Zavras wrote:
> OK, ayto me endiaferei.  Ti einai ayto poy thewreis
> oti einai toso shmantiko sta schemas poy den kalyptetai me dtd ?
> (gia to sygkekrimeno thema milaw)

Το XML Schema είναι στην πραγματικότητα ένα κανονικό XML document και
μπορεί να γίνει parsed με ένα απλό XML parser, το DTD θέλει ειδικό
parser. Το DTD _δεν_ υποστηρίζει data types (και ας μη συζητήσουμε
για advanced topics, όπως custom data types ή πολυμορφισμό και
κληρονομικότητα μεταξύ τύπων δεδομένων). Στην πραγματικότητα δεν
υπάρχει καμία σύγκριση, το DTD θεωρείται ήδη obsolete. Και το λέω με
βεβαιότητα αυτό γιατί έχω φάει πολλές ώρες διαβάζοντας βιβλία για XML
αλλά και απευθείας XML αρχεία για να φτιάξω SOAP Web Services.