ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Μανιφέστο για τα δικαιώματα του πολίτη στον ψηφιακό κόσμο

  • Subject: Re: Μανιφέστο για τα δικαιώματα του πολίτη στον ψηφιακό κόσμο
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 11 Dec 2005 14:53:38 +0200
On Κυριακή 11 Δεκέμβριος 2005 05:40, Dimitris Glezos wrote:

[...]

Μπράβο Δημήτρη, να μια καλή ιδέα! Σε κάτι τέτοιο θα μπορούσαμε να
βασιστούμε κιόλας, αλλά θα πρέπει να το δει και κάποιος δικηγόρος για
τη σύνταξη. Αλλά με την ιδέα είμαι 100% σύμφωνος!

> Βάσει των παραπάνω δικαιωμάτων μου, απαιτώ τα εξής:
>
> 1. Χρήση ανοικτών προτύπων αποθήκευσης εγγράφων και διακίνησης
> πληροφορίας στις συναλλαγές μου με το Δημόσιο και οποιονδήποτε άλλο
> φορέα, εταιρεία ή συνάνθρωπο μου στο Διαδίκτυο ή αλλού.

με το Δημόσιο, οκ, αλλά όσον αφορά εταιρείες, κλπ δύσκολο να το
απαιτήσεις κάτι τέτοιο.

> 2. Χρήση ελεύθερου λογισμικού στα σχολεία και τις δημόσιες
> υπηρεσίες.

100%!

> 3. Διαλειτουργικότητα ηλεκτρονικών υπηρεσιών

....βασισμένης σε ανοιχτά πρότυπα και με τεχνολογίες που δεν
εδραιώνουν μονοπώλια (π.χ. χρήση τεχνολογιών Web Services, αν και
αυτό είναι τεχνικό και ίσως να έπρεπε να μπει σε ένα FAQ μετά, π.χ.
με προτάσεις).

> 4. Αποφυγή vendor-lock...

100%

> 5. Αειφόρες και διαφανείς ηλεκτρονικές υπηρεσίες

(πράγμα το οποίο επιτυγχάνεται μόνο με το ελεύθερο λογισμικό)

> 6. Απαγόρευση χρήσης μικροπομπών RFID...

(αυτό δεν ξέρω πόσο μπορεί να το απαιτήσεις, μερικές φορές ίσως να
είναι χρήσιμο, αλλά το βουλώνω γιατί δεν ξέρω τα υπέρ και τα κατά της
συγκεκριμένης τεχνολογίας.

Δεν εγγυώμαι ότι θα μπορέσω να βοηθήσω περισσότερο αλλά αν μπορώ θα το
κάνω.

πλοήγηση μηνυμάτων