ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: DebConf7 στην Ελλάδα;

On Πέμπτη 13 Απρίλιος 2006 21:01, Constantinos A. Kotsokalis wrote:
> Λέω τα παραπάνω για να δώσω το στίγμα μου και να είναι σαφές ότι
> δεν μιλάω στον αέρα όταν λέω ότι: Η διοργάνωση μίας εκδήλωσης
> τέτοιου μεγέθους (βλέπω νούμερα από 500 έως 1100 άτομα!) απαιτεί
> έναν άνθρωπο full-time στο χώρο της εκδήλωσης και έναν ακόμα
> full-time οπουδήποτε. Συνεπώς, συμβουλή μου είναι να μην πάτε σε
> πόλη που δεν υπάρχει κάποιος από το core team ως μόνιμος κάτοικος
> και ο οποίος να έχει χρόνο και διάθεση να ξοδεύει μεγάλο μέρος της
> ημέρας του για αυτό τον σκοπό.

σε αυτό είμαι απολύτως σύμφωνος. Πρέπει οπωσδήποτε κάθε υποψηφιότητα
να συνοδεύεται αυτομάτως και από κάποιον που δέχεται να "χωθεί" βαθιά
στην οργάνωση του event.

> Επίσης: Το τελευταίο συνέδριο, που ήταν τώρα τον Φλεβάρη, ήταν
> παγκόσμιας εμβέλειας και οι συμμετέχοντες ήταν πραγματικά από όλες
> τις ηπείρους. Ένας Ιάπωνας που θα έρθει, θα πρέπει (αν δεν μένει
> στο Τόκυο) να πάρει:

> - Πτήση ή τρένο από την πόλη του στο Τόκυο
> - 2 πτήσεις μέχρι Αθήνα, η μία εκ των δύο πάνω από 10 ώρες

> Πιστεύεις πως θα έχει διάθεση να πάρει και τρίτη πτήση στη σειρά ή
> τρένο ή λεωφορείο μέχρι εκεί που θα πάτε; Βέβαια αυτό εξαρτάται και
> από το κοινό γενικά. Σε εμάς ήταν βασικός παράγοντας.

Για σχεδόν όλους τους τουριστικούς προορισμούς (π.χ. Κρήτη) δεν έχουμε
τέτοιο πρόβλημα, ειδικά για καλοκαίρι υπάρχουν απευθείας πτήσεις από
το εξωτερικό. Και σε τελική ανάλυση, δε φτάνει που οι περισσότεροι θα
έρθουν με πληρωμένα εισητήρια ας μην είναι και αχάριστοι :-)

Στο Ναύπλιο πάντως ήρθαν κάπου στα 25 άτομα από
Νορβηγία/Γερμανία/Ιταλία/Δανία. Όχι πάρα πολλοί, αλλά δεν είχαμε
κανένα πρόβλημα στην οργάνωση και αυτό μας ήρθε πολύ θετικά. Δείξαμε
ότι μπορούμε να αναλάβουμε χωρίς προβλήματα μια διοργάνωση όπως το DC
και αυτό ακριβώς θέλανε να δούνε.

> Δεν ξέρω αν στην ΕΕ υπάρχουν κονδύλια για χορηγίες. Έχε υπόψην όμως
> το εξής: Είτε πας ως έργο, είτε ως αίτηση για χορηγία, τα λεφτά η
> ΕΕ δεν θα τα δώσει στον Κώστα Μαργαρίτη, φυσικό πρόσωπο,
> συνδιοργανωτή DC στην Ελλάδα. Εάν βρεις τέτοια funds, πρέπει
> υποχρεωτικά να τα διαχειριστείς ως νομικό πρόσωπο με καταστατικό
> λειτουργίας και όλα τα κορδελάκια (απαντώ εμμέσως και στο σχόλιο
> "Αν βρεθεί κάποιος φορέας, έχει καλώς, αν όχι, δε θα χάσουμε το DC
> για κάτι τόσο χαζό" που έκανες σε άλλο mail.

Δεν είναι επί του παρόντος το συγκεκριμένο θέμα αλλά ναι γενικά με
καλύπτεις πλήρως και συμφωνώ 100%. Σε καμία περίπτωση δεν υπονόησα
ότι θα γίνει "χορηγία" στο άτομό μου για αυτόν τον σκοπό.

> [...]
> πρόταση για έργο (που είναι και το πιο πιθανό αν θες να έχεις
> ελπίδες), αυτό σημαίνει γραφειοκρατία που δεν θες να ξέρεις, ειδικά
> αν δεν έχεις σύμμαχο εντός των γραφείων που θα σε συμβουλεύει για
> να μη στραβοπατήσεις (δεν υποννοώ κάτι παράνομο, μιλάω για νομικές
> & διαδικαστικές κατευθύνσεις). Τζάμπα λεφτά δεν θα σου δώσει
> κανείς. Ένα έργο σημαίνει πρόταση σε ευρωπαϊκό call που να
> ταιριάζει, description of work, διαπραγματεύσεις, συμβόλαιο,
> consortium & consortium agreement, παραδοτέα, reviews από την
> commission, κ.ο.κ. Not to be taken lightly.

Οκ, συμφωνώ. Οπότε δεν θα ποντάρουμε σε αυτά τα λεφτά.

> [...]
> αξιοπρεπές wireless installation για τόσα άτομα απαιτεί μελέτη και
> εργασία πολλών ημερών, ο δε εξοπλισμός που χρειάζεσαι είναι ΠΟΛΥΣ
> (της τάξης των δεκάδων χιλιάδων ευρώ). Το χειρότερο είναι ότι δεν
> νομίζω να μπορείς να το κάνεις outsource, δεν ξέρω αν υπάρχουν
> εταιρίες που αναλαμβάνουν εγκαταστάσεις τέτοιου μεγέθους. Γενικά
> θες χορηγία από μεγάλο ISP ή OTE & ISP για το connectivity, και
> χορηγία από μεγάλο vendor για τον εξοπλισμό. (BTW: άρα θες νομικό
> πρόσωπο και πάλι, το ΑΦΜ του Κώστα του Μαργαρίτη δεν αρκεί παρά τη

Νομίζω ότι μόλις μαθευτεί ότι η Ελλάδα θα φιλοξενήσει το DC μόνες τους
οι εταιρείες θα θελήσουν παγκόσμια προβολή και θα μας δανείσουν ό,τι
χρειαζόμαστε. Από κάθε άποψη θα έχουμε την υποστήριξη εταιρειών όπως
HP, IBM, Intel, AMD, Nokia, και παραδοσιακά αυτές οι εταιρείες
βοηθούν το DC όχι μόνο χρηματικά αλλά και με υλικοτεχνικό εξοπλισμό.
Θα μπορούσα αν θέλετε να παρουσιάσω ακριβώς τί έδωσε η κάθε εταιρεία
στο DC5 στο Helsinki για να καταλάβετε. Π.χ. η IBM για το DC6
φημολογείται ότι θα δανείσει μερικές δεκάδες laptops και servers για
την κάλυψη των αναγκών (και δε μιλάμε για γελοία PC των 500€ ως
servers ε).

> Επίσης σε γενικές γραμμές οι χώροι που μπορούν να φιλοξενήσουν
> 500-600 άτομα (παίρνω το κάτω όριο) στην Ελλάδα για ένα plenary ή
> για φαγητό, δεν είναι και πάρα πολλοί...

Είναι περισσότεροι από όσοι νομίζεις, εδώ στο Ναύπλιο που δεν είναι δα
και η "πόλη των συνεδρίων" έχουμε βρεί με λίγο ψάξιμο 2 χώρους. Αν
και δεν προτείνω το Ναύπλιο για άλλους λόγους, θέλουμε πιο μεγάλη/πιο
οργανωμένη πόλη.

> Άφησα για το τέλος το σχετικό disclaimer ότι δεν γνωρίζω το format
> του DC, οπότε ίσως με μαγικό τρόπο τα παραπάνω να είναι άχρηστη
> πληροφορία. Εύχομαι ειλικρινά να το φέρετε, είτε για το 2007 είτε
> για το 2009, και να το διοργανώσετε καλύτερα από ποτέ!

2007! Το 2009 δεν το δέχομαι :-)
Σοβαρά τώρα, καταλαβαίνω ότι γενικά υπάρχει σκεπτικισμός και ίσως
κάποια απροθυμία προκειμένου να γίνει κάτι σωστό εξαρχής και να μην
υπάρχουν προβλήματα στην εξέλιξή της διοργάνωσης. Αλλά μέχρι τώρα
ακούω λόγους για να ΜΗΝ το κάνουμε και μόνο ελάχιστες προτάσεις για
το ΠΟΥ και ΠΟΤΕ και ΠΩΣ να το κάνουμε, τα οποία είναι και αυτά που
με/μας ενδιαφέρουν άλλωστε. Τα σχόλια που μου είπες χρηματοδότηση της
ΕΕ ήταν πολύ χρήσιμα, γιατί μου είπες ότι ΓΙΝΕΤΑΙ απλά γίνεται
δύσκολα και με πολύ γραφειοκρατία. Το λιγότερο που μπορώ να κάνω
είναι να κάνω μια-δυο ερωτήσεις για το αν αξίζει τον κόπο να
προσπαθήσουμε. Δηλ. αν π.χ. μπορέσουμε με κονδύλια της ΕΕ να
εξασφαλίσουμε ΔΩΡΕΑΝ μετάβαση για ΟΛΟΥΣ τους συμμετέχοντες και όχι
μόνο για ένα ποσοστό όπως γίνεται συνήθως τότε ΝΑΙ μάλλον, αξίζει τον
κόπο. Από την άλλη ίσως να είναι πιο εύκολο να ψάξουμε για
περισσότερους ιδιωτικούς χορηγούς.