Date: Thu Jul 13 14:22:11 PDT 2006
From: Margiolas Christos <margiolas [ at ] gmail [ dot ] com>
To: "debian. gr_markos" <webmaster [ at ] www [ dot ] debian [ dot ] gr>
Subject: Re: debconf.gr is on the air!
---

Εμένα αν επιτρέπεται με ενόχλησε κάτι άλλο στην όλη κίνηση είναι σχεδον
προκαθορισμένη και η πόλη στην οποία θα γίνει, αν έρθει, το Debconf 9 στην
Ελλάδα......... Αυτό είναι αρνητικό γιατί  δεν έχουν εξεταστεί όλοι οι
παράμετροι όπως είναι για παράδειγμα η προβολή του Debconf kai στον έξω
κόσμο και η γενικότερη προβολή της όλης κίνησης  προς ώφελος της διεθνούς
κοινότητας. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι πρέπει να γίνει σε μεγάλο αστικό
κέντρο αλλά έλεγξε κανείς αν θα υπάρχει κάλυψη απο ΜΜΕ και αν θα υπάρξει
ιδιαίτερο ενδιαφέρον απο τους φορείς και τους κατοίκους της περιοχής? Θα
πείτε ότι το Debconf είναι μόνο για dd(τουλάχιστον έτσι το βλέπουν κάποιοι),
αλλά γιατί να μη προβάλλεις το debian και τον ανοικτό κώδικα μέσω αυτού στην
Ελλάδα και στα Βαλκάνια? Γιατί να μη κερδίσεις "επαναστάτες" χρήστες και
μελλοντικούς developer? Και κάτι άσχετο Κώστα(αν μου επιτρέπεις να σε
αποκαλώ με το μικρό σου) δε χρειάζεται πάντα να είσαι τόσο επιθετικός όσο
δίκιο κι αν έχεις στο λέω γιατί στις κοινότητες πρέπει να υπάρχει σεβασμός,
ότι μαλ... και να κάνει ο άλλος δε πρέπει να τον κάνεις χώμα ακόμα και αν
αποτελείς κάποιο είδος ηγέτη είσαι dd και όλοι το αναγνωρίζουμε και το
σεβόμαστε..  Αλλά δε ξέρω κι εγώ θα νευρίαζα....
Χρήστος