Date: Sun Jul 16 08:43:07 PDT 2006
From: Margiolas Christos <margiolas [ at ] gmail [ dot ] com>
To: Nick Niktaris <niktaris [ at ] freemail [ dot ] gr>
Subject: Re: debconf.gr is on the air!
---

Λοιπόν αυτή είναι η τρίτη και φαρμακερή παρέμβαση μου στο όλο ζήτημα η οποία
όμως δεν αφορά το συγκεριμένο συμβάν μόνο αλλά τη γενικότερη κατάσταση του
ελληνικού debian. Ξέρετε τι βλέπω ο καθένας δε προσπαθεί να βρει λύσεις στα
προβλήματα και στις διενέξεις αλλά αναζητά αφορμές για να "καρφώσει" και να
πλήξει το κύρος και την προσπάθεια του  άλλου? Καλά είμαστε σοβαροί ?
Αφήστε  απαντάω εγώ, όχι και σε καμία περίπτωση. Όπως είδα το συγκεκριμένο
ζήτημα κατέληξα στο συμπέρασμα ότι οι περισσότεροι έχουν δίκιο σε κάποια
διαφορετικά πράγματα. Όμως αντί να αναζητούνται λύσεις που θα καλύψουν όλα
τα ζητήματα βλέπω το κάθε "βαρύμαγκα" να πουλάει τσαμπουκάδες και
νταϊλίκια.... Αλήθεια που θα βγάλει αυτό? Θα φανεί ο πιο δυνατός? Άμα είναι
έτσι ρε παιδιά να φτιαχτεί  ένα  τουρνουά  στο οποίο θα συμμετέχουν όλοι οι
Έλληνες φίλοι του Debian και θα παίζουν ξύλο, όποιος μένει όρθιος θα πέρνει
το τίτλο "Άξιος για το Debian".  Επίσης θέλω να αναφερθώ σε κάποια πράγματα
που με εκνεύρισαν κι όχι άδικα. Κάπου, εγώ δε λέω ονόματα αλλά και χαζός
καταλαβαίνει τι εννοώ κατηγορούν κάποιον για τη χρήση πολιτικης.  Χωρίς τη
χρήση πολιτικής είναι δυνατό να προοδεύσει το project? Και δεν εννοώ
ρουσφέτια και μυστικές συμφωνίες όλα καθαρά και νόμιμα... Επίσης κάπου
θεωρούνται οι πιτσιρικάδες(εδώ ανήκω και τιμή μου) ως ανίκανοι για κοινότητα
και ποιοι είναι ικανοί οι κόκορες που πλακώνονται???????? Επίσης τι θα γίνει
αν δεν κερδίσεις νέους φίλους και developers του debian απο τους ανίκανους
πιτσιρικάδες???????? Μάλλον και εδώ οι Έλληνες θα πρωτοπορήσουν, όλοι
ξέρουμε τους γέρους του Rock σε λίγα χρόνια θα δούμε και τους γέρους του
Debian!!!  Συγχαρητήρια κύριε/κύριοι προοδευτικοί!!!! Και κάτι άλλο πολλοί
αναφέρθηκαν σε τηλεφωνικές επικοινωνίες μέσω των οποίων ρυθμίζονται θέματα
του debian συγχαρητήρια για τη διαφάνεια κύριοι!!!!!!! Άμα δει κάποιος
αρμόδιος τη συγκεκριμένη διαμάχη της κοινότητας μας ούτε το debconf 109 δε
παίρνει η Ελλάδα!!!!! Και εδώ ένας στίχος των Goin Through που κολάει γάντι,
"Μια παρέα είστε και μονάχοι ξεφτιλίζεστε". Ξέρω όμως ότι υπάρχουν και
αρκετοί άλλοι που δυσφορούν απο την εν λόγω κατάσταση και δε μιλούν ή
παρασύρονται, ζητώ λοιπόν την στήριξη τους γιατί αν και πολύ νέος στο χώρο
σήκωσα κεφάλι ας γίνει το ελληνινό Debian κοινότητα και όχι κλίκα και αρένα
μονομαχιών!!! Τώρα βέβαια καταλαβαίνω και το Μαργαρίτη το παιδί φρικάρει κι
όχι άδικα και όλη τη πίεση που νιώθει την εκφράζει σε κάθε μικρή πρόκληση
λυπάμαι που το λέω  αλλά και εγώ το ίδο θα έκανα....  Ελπίζω να μη με φάτε,
που δε το βλέπω...
Χρήστος

πλοήγηση μηνυμάτων