ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: debconf.gr is on the air!

Στις Κυρ 16 Ιουλ 2006 18:43, ο/η Margiolas Christos έγραψε:

Και μετά λέει ο Μανώλης ότι άδικα μιλάω για σκότωμα...
Είναι η τελευταία φορά που αναφέρομαι σε αυτό το ζήτημα δημόσια διότι δεν
είναι στον χαρακτήρα μου να διαπληκτίζομαι δημόσια. Όποιος έχει πρόβλημα μαζί
μου ας έρθει να με βρει ή ας μου στείλει ενα προσωπικό mail να λύσουμε όποια
παρεξήγηση υπάρχει.
Εγώ Χρήστο μου δεν κρύβομαι πίσω από το δάκτυλό μου και τα λέω έξω από τα
δόντια, και απαντώ απλά γιατί μάλλον δεν προσέχουμε τι γραφεί ο άλλος.
Νομίζω ότι η λέξη κλειδί σε όλες αυτές τις ιστορίες (παλιές, τωρινές και
μάλλον μελλοντικές) Είναι η λέξη “Κατηγορώ”. Τι πρόβλημα και αυτό, μην
τολμήσει κανείς να εκφράσει μια αντίθετη άποψη, αμέσως να πούμε ότι
“κατηγορεί” κάποιον.
Είπα και στον Μανώλη το λέω και σε σένα ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΚΑΝΕΝΑΝ απλά δεν συμφωνώ
ορισμένες (και τονίζω την λέξη ορισμένες) φορές με την πρακτική που ακολουθεί
ο Μανώλης.  Αυτό δεν τον κάνει εχθρό μου , εξάλλου όπως θα θυμάται και ο
Μανώλης στο Ναύπλιο περάσαμε μια χαρά, τα είπαμε και συμφωνήσαμε σε πολλά
πράγματα (νομίζω σε όλα).
Από εκεί και πέρα του είπα (και το λέω και σε σένα) κάντε ότι θεωρείτε εσείς
σωστό
Σε αυτά λοιπόν που μου προσάπτεις σου απαντώ.
Δεν κατηγόρησα την χρήση πολιτικής. Είπα ότι μερικές φορές ο Μανώλης
χρησιμοποιεί μια γλώσσα που βλέπω να χρησιμοποιείται στο Κοινοβούλιο. Αυτή
είναι η άποψή μου. Έχεις το δικαίωμα να μην συμφωνείς μαζί μου.
Αν καταφέρει οποιοσδήποτε να εισάγει στα κόμματα λογισμικό αλλά και την
φιλοσοφία του ανοικτού λογισμικού τότε θα είμαι ο πρώτος που θα του σφιξω το
χέρι.

Πες μου στον θεό σου σε ποιο σημείο είπα ότι η πιτσιρικάδες είναι ανίκανοι!
Έχουμε χάσει το μέτρο μου φαίνεται! Είπα ότι όταν κάποιος (είτε είναι αυτός
πιτσιρικάς είτε δεν είναι) έρχεται να σου ζητήσει ένα CD Debian δεν τον κάνει
αυτόματα και μέλος μιας κοινότητας,  θα πρέπει να περιμένεις να περάσει
κάποιος καιρός (να μεγαλώσουν όπως είπα) για να δεις αν πραγματικά έχουν
εγκαταστήσει εκείνο το CD που του είχες δώσει, αν συνεχίζουν να το
χρησιμοποιούν και αν προσέφερε στην κοινότητα με τον ένα ή άλλο τρόπο.
Πως το τράβηξες τώρα από αυτό το σημείο μέχρι το ότι οι “πιστρικάδες είναι
ανίκανοι” εσύ το ξέρεις. Δεν υπάρχουν πιτσιρικάδες και γέροι έτσι όπως τους
εννοείς εσύ. Και λυπάμαι αν με(μας) θεωρείς έτσι.
Υπάρχουν παλιοί και νέοι χρήστες που οφείλουν να μάθουν ο ένας από τον άλλον.
Εγώ τουλάχιστον αυτό προσπαθώ να κάνω.
Στις τηλεφωνικές επικοινωνίες, συνωμοσίες κρυφά και φανερά αναφέρθηκε μόνο ο
Μανώλης.
Είναι ένα από τα πράγματα που διαφώνησα μαζί του. Δεν διαπραγματεύομαι, και
δεν έχω κάνει μυστικές συμφωνίες με κανέναν. Αν ο Μανώλης ξέρει κάτι
διαφορετικό ας το πει.
Γιατί αν γίνεται έτσι κακώς γίνεται αν δεν γίνεται όμως καλά θα κάνει να μην
το αναφέρει ξανά γιατί δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις στους τρίτους.
Δεν υπάρχουν κλίκες και συνωμότες ή τουλάχιστον με άφησαν απ έξω (και τους
ευχαριστώ για αυτό)
Σε παρακαλώ μην προσπαθείς να δημιουργήσεις εντάσεις εκεί που δεν υπάρχει
λόγος, γιατί διαφορετικά γίνεσαι και εσύ όμοιος με τους “κόκορες” και ως
“πιτσιρικάς” πρέπει αν μαθαίνεις από τα λάθη των “γέρων”

Υ.Γ Αν και “γέρος” μου αρέσουν και μένα οι Going Through