ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Fwd: Re: Kampania gia to Eleythero Logismiko]

  • Subject: Re: [Fwd: Re: Kampania gia to Eleythero Logismiko]
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 8 Feb 2008 17:52:04 +0200
Το concept είναι ωραίο, αλλά δεν είναι άμεσα εμφανής η διαφορά ανάμεσα
στις δύο καταστάσεις (ελεύθερο αριστέρα, κλειστό δεξιά). Πιστεύω ότι
τα μαύρα κτήρια αριστέρα θα πρέπει να φύγουν και να μπεί ένα
λιβάδι -κλασσικά με πουλάκια, δεντράκια, ουράνια τόξα, κλπ :-) - στο
οποίο ο χρήστης (το ανθρωπάκι) να τρέχει "ελεύθερα" και "ξέγνοιαστα".
Θα έδειχνε έτσι πιο εύκολα την αντίθεση και θα έδενε καλύτερα με τη
διαφορά στον ουρανό.

My 2¢ :-)

Κώστας