ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Fwd: Re: Kampania gia to Eleythero Logismiko]

Diomidis Spinellis wrote:
> Επισυνάπτω δυο banner που έφτιαξε η Μαρία Μαλιδάκη (cc'd) για την
> καμπάνια για το ανοιχτό λογισμικό.  Η Μαρία περιμένει τη γνώμη μας
> (στείλτε τα σχόλιά σας σε αυτήν  έχω θέσει κατάλληλα το reply-to), και
> έχει προσφερθεί να φτιάξει και μια αντίστοιχη ιστοσελίδα.
Ωραία πρωτοβουλία, να στε καλά!
Κάποια σχόλια:
- Το "Licensed software" ως αντιπαραβολή στο "Free Software" θα
  δημιουργήσει μεγάλο misconception. Το Ελεύθερο Λογισμικό είναι και
  αυτό licensed (στο 99% των περιπτώσεων). Καλύτερο θα ήταν το
  "Proprietary Software".
- Το ίδιο ισχύει και με το logo του Copyright στα δεξιά. Το ελεύθερο
  λογισμικό *είναι* copyrighted και οι χρήστες πρέπει να τηρούν την
  άδεια χρήσης!
- Όπως είπε και ο Κώστας, θα μου φαινόταν αισθητικά πιο ωραίο, μάλλον,
  το μοτιβό με τα μαύρα κτίρια να είναι διαφορετικό στην "ελεύθερη"
  μεριά.
- Το "και συμφέρει" μοιάζει να είναι στην "κακή" πλευρά, όχι στου
  ελεύθερου λογισμικού.
- Δεν είμαι σίγουρος αν το logo του Open Source είναι το κατάλληλο, αν
  και δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.

Φαίδων