ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Fwd: Re: Kampania gia to Eleythero Logismiko]

Αντί για "licensed software", είναι καλύτερο να μπει "proprietary
software".
Ακόμα, το σύμβολο (c) μοιάζει αρκετά με το (cc) που είναι για creative
commons, με αποτέλεσμα να δημιουργήσει αρνητικές εντυπώσεις σε
μελλοντικές προσπάθειες.

Το ελεύθερο λογισμικό διατίθεται με άδεια (license), όπως π.χ. GNU
General Public License.
Το ελεύθερο λογισμικό είναι Copyright από τους προγραμματιστές ή από το
FSF, ή από το GNOME, KDE, κτλ, οπότε το αντίθετο του ελεύθερου δεν είναι
το Copyright.

Οπότε,
1) αλλαγή του "licensed software" σε "proprietary software".
2) η μετάφραση του proprietary είναι νομίζω ιδιόκτητο (αν χρειάζεται)
3) να βγει το κομμάτι για Copyright, και ίσως να μπει κάτι άλλο.

Το τελικό αρχείο είναι καλό να γίνει διαθέσιμο σε μορφή .svg.

Σίμος