ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Επιστροφή χρημάτων για Windows κατά την αγορά υπολογιστή

  • Subject: Re: Επιστροφή χρημάτων για Windows κατά την αγορά υπολογιστή
  • From: John Proios <john [ at ] snigel [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 28 Aug 2009 16:22:32 +0300
Τώρα που το καλοσκέφτομαι, "εντάξει με τους υπολογιστές.." (γκούχ) θα έλεγα
αλλά με τις άλλες συσκευές τί γίνεται ; πχ windows mobile ; Και εντάξει βρε
αδερφέ με την διαμάχη που υπάρχει μέχρι τώρα για το μονοπωλιακό θέμα και
περιορίζεται μέχρι τα pc, αλλά τι θα γίνει αργότερα που θα έχει και το ψυγείο
μου windows ? Θα είμαι αναγκασμένος να μπαίνω σε αυτήν την
διαδικασία "επιστροφής χρημάτων" για κάθε τι που αγοράζω ?

Απλός ήταν μια σκέψη.