ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Επιστροφή χρημάτων για Windows κατά την αγορά υπολογιστή

2009/8/28 John Proios <john [ at ] snigel [ dot ] gr>:
> Τώρα που το καλοσκέφτομαι, "εντάξει με τους υπολογιστές.." (γκούχ) θα έλεγα
> αλλά με τις άλλες συσκευές τί γίνεται ; πχ windows mobile ; Και εντάξει βρε
> αδερφέ με την διαμάχη που υπάρχει μέχρι τώρα για το μονοπωλιακό θέμα και
> περιορίζεται μέχρι τα pc, αλλά τι θα γίνει αργότερα που θα έχει και το ψυγείο
> μου windows ? Θα είμαι αναγκασμένος να μπαίνω σε αυτήν την
> διαδικασία "επιστροφής χρημάτων" για κάθε τι που αγοράζω ?

Στη συζήτηση αυτή κοιτάμε για τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και τη
δυνατότητα επιστροφής χρημάτων,
διότι
1) υπάρχουν πελάτες που πραγματικά μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον
υπολογιστή δίχως το συγκεκριμένο προ-εγκατεστημένο λογισμικό,
2) και η επιστροφή των χρημάτων είναι κάτι που μπορεί να γίνει άμεσα
μέσω της EULA.

Η γενικότερη διαθεσιμότητα συσκευών με άλλο λειτουργικό σύστημα είναι
και αυτός ένας στόχος.
Ωστόσο, το μονοπώλιο αυτή τη στιγμή είναι με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Σίμος