ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

Αρχεία θα πρέπει να υπάρχουν σε διάφορες μορφές αυτό είναι μία όψη
νομίσματος .
Η άλλη είναι για να αρχίσει να γίνεται εισαγωγή του η των προγραμμάτων
ΕΛΛΑΚ  στο δημόσιο θα πρέπει πρώτα να εφαρμόσει η πολιτεία ορισμένα
βασικά πράγματα .
Π.Χ.
Πιστοποίηση γνώσεων χειρισμού Η/Υ να μπορεί να γίνει και με χρήση τον
προγραμμάτων ΕΛΛΑΚ .( Και να το αποδέχεται το ΑΣΕΠ )

Παράδειγμα (ECDL) εάν δεν εισάγει π.χ. ECDL Ελλάς στο πρόγραμμα
πιστοποιήσεων το ΕΛΛΑΚ δεν θα προχωρήσει το εγχείρημα  και λόγος  θα
είναι εάν πιστοποιείται μόνο με  χρήση τον κλειστού κώδικα πακέτων
λογισμικού μόνο , τι να το κάνει ο μέσος χρήστης και ακόμα και αυτή που
είναι ήδη στο Δημόσιο το ΕΛΛΑΚ ; , μιας και δεν είναι καν αποδεδειγμένο
από την ίδια πολιτεία ότι π.χ. ξέρεις επεξεργασία κειμένου σε OpenOffice
και όχι σε MS Office και δεν υπάρχει σε κανένα εξεταστικό κέντρο
(φροντιστήριο ) να μπορείς να κάνεις ορισμένα μαθήματα η έστω να δώσεις
τις εξετάσεις πάνω σε αυτό .

Και όταν στα σχολεία διδάσκεται κατά μεγάλο % μόνο ότι έχει να κάνει με
Windows και σχεδόν η και καθόλου γενικά το ΕΛΛΑΚ και δεν θα αναφέρω το
Λίνουξ μόνο .
Το ίδιο και στα ΑΕΙ,ΤΕΙ  στα πρώτα μαθήματα διδάσκεται μόνο χρήση
αρχείων κτλ. μόνο πάνω σε Windows,MS Office κτλ. και εάν θα αρχίσεις να
λες μα γιατί να μην το κάνουν και σε OpenOffice, Linux (KDE ,Gnome δεν
έχει σχέση διανομή εδώ ) απάντηση είναι :
Έτσι είναι πρόγραμμα σπουδών .Και αν μετά θα θέλει να δώσει εξετάσεις
πιστοποίησης γνώσεων Η/Υ που το θέλει για το ΑΣΕΠ π.χ. που θα τα δώσει
γνωρίζοντας OpenOffice ,Nautilus , KDE File manager κτλ. δεν θα αναφέρω
άλλα .

Μήπως το κομμάτι που πρέπει να σκεφτούμε πρώτα είναι Εκπαίδευση και
παράλληλα και εισαγωγή προσμένουν προγραμμάτων και πρότυπων για αρχεία
και στο Υπόλοιπο Δημόσιο Τομέα .
Αυτό θα πρέπει να είναι σαν πρώτα βήματα και μετά όταν ο
μαθητής,φοιτητής εργαζόμενος θα ξέρει ότι μπορεί να δώσει εξετάσεις και
να έχει πιστοποίηση είτε με το ένα είτε με το άλλο ότι προτιμά κανείς,
τότε θα αρχίσουν να αποδέχονται και την εισαγωγή και του ΕΛΛΑΚ στο
ευρύτερο Δημόσιο Τομέα και τα ανοιχτά πρότυπα σε αρχεία και χρήση του
και σε προσωπικό Η/Υ σπίτι του .

Στις 15-11-2009, ημέρα Κυρ, και ώρα 20:21 +0200, ο/η Yannis Tsop έγραψε: