ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Collaboration suite

Yiorgos Adamopoulos wrote [edited]:

> Παίζει :) (αν και η dark side είναι tempting enough ώστε να το
> σκέφτομαι μια φορά το χρόνο)

αν εννοείς "παίζει, αρκεί να είμαι κι εγώ δίπλα"
ξαναπέστο όταν έχεις έτοιμους τους κλώνους σου :-)

δεν έχω αμφιβολία ότι άτομα σαν και σένα (ή μερικούς άλλους)
μπορούν να στήσουν και να υποστηρίζουν μια τέτοια λύση.
το πρόβλημα είναι ότι οι δημόσιοι οργανισμοί είναι περισσότεροι
(προς το παρόν :-).

--
-- zvr --