ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Collaboration suite

2009/11/17 Alexios Zavras <zvr+foss [ at ] zvr [ dot ] gr>:
> αν εννοείς "παίζει, αρκεί να είμαι κι εγώ δίπλα"
> ξαναπέστο όταν έχεις έτοιμους τους κλώνους σου :-)

Ευχαριστώ για την ψήφο ικανότητας.

> δεν έχω αμφιβολία ότι άτομα σαν και σένα (ή μερικούς άλλους)
> μπορούν να στήσουν και να υποστηρίζουν μια τέτοια λύση.
> το πρόβλημα είναι ότι οι δημόσιοι οργανισμοί είναι περισσότεροι
> (προς το παρόν :-).

Οι μέρες του one-man-show έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Με οικογένεια
και τρία μωρά το cowboy administration[0] δεν βγάζει πουθενά. Και αυτό
καλύπτει και το σχόλιο του Χρήστου (Ρικούδη) σε ότι αφορά τη δικιά μας
(ΤΕΕ) ειδική περίπτωση.  Είτε φύγω, είτε με πατήσει τρένο, ο
οργανισμός θα τα βγάλει πέρα. Όμοια για χρόνια στο ΥΜΕ τα mail
services έτρεχαν σε FreeBSD και (μετά από εμένα) σε Red Hat. Στην
πραγματικότητα όμως, όλα αυτά δεν είναι τεχνικά αλλά πολιτικά[2]
προβλήματα, εσωτερικά και διαφορετικά για κάθε οργανισμό.

Το δύσκολο σε κάθε περίπτωση είναι να μπορέσεις να αντισταθείς στην
αδράνεια[1] του Δημοσίου. Είτε δουλεύεις για αυτό, είτε είσαι ανάδοχος
έργου.

[0]- http://blog.postmaster.gr/2008/10/30/cowboy-system-administration/
[1]- http://ub0.cc/Bz/1F
[2]- http://blog.postmaster.gr/2008/11/14/real-world-operations-research-the-woolsey-papers/