ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ελληνικό Open source λογισμικό για ανταλλαγή οικονομικών και στατιστικών δεδομένων

  • Subject: Re: Ελληνικό Open source λογισμικό για ανταλλαγή οικονομικών και στατιστικών δεδομένων
  • From: Dimitris Glezos <dimitris [ at ] glezos [ dot ] com>
  • Date: Fri, 20 Nov 2009 11:50:10 +0200
2009/11/20 Emmanouil Batsis (Manos) <manos [ at ] abiss [ dot ] gr>:

> Καλησπέρα Μάρκο,
>
> Ευχαριστώ για την ενημέρωση.

> Δεν βρίσκω 'κακό' για ένα νομικό πρόσωπο να διαφημίζει δράσεις που
> σχετίζεται με το ΕΛΛΑΚ σε μια λίστα που λέγεται "open-source".
> Αντιθέτως, νομίζω ότι όλοι μας θα θέλαμε να βλέπουμε περισσότερα τέτοια
> παραδείγματα.
>
> Συγχαρητήρια για την δουλειά σας, εξαιρετικά ενδιαφέρουσες εφαρμογές με
> πολλές χρήσεις. Ήδη έχω μία στο μυαλό μου!

+1 !

Μάρκο, συγχαρητήρια κι από μένα για το βήμα αυτό.

Μια πρόταση: αν γινόταν να υπάρξουν μερικές περισσότερες πληροφορίες
για το πώς θα μπορούσε κανείς να χρησιμοποιήσει τα παραπάνω,
screenshots κλπ, θα ήταν ακόμη καλύτερα.

  http://sdmx-converter.forge.osor.eu/

-δ

--
Dimitris Glezos

Transifex: The Multilingual Publishing Revolution
http://www.transifex.net/ -- http://www.indifex.com/