ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ελληνικό Open source λογισμικό για ανταλλαγή οικονομικών και στατιστικών δεδομένων

  • Subject: Re: Ελληνικό Open source λογισμικό για ανταλλαγή οικονομικών και στατιστικών δεδομένων
  • From: Markos Fragkakis <markos [ dot ] fragkakis [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Sat, 21 Nov 2009 18:09:19 +0200

> Μάρκο, συγχαρητήρια κι από μένα για το βήμα αυτό.
>
> Μια πρόταση: αν γινόταν να υπάρξουν μερικές περισσότερες πληροφορίες
> για το πώς θα μπορούσε κανείς να χρησιμοποιήσει τα παραπάνω,
> screenshots κλπ, θα ήταν ακόμη καλύτερα.
>
>  http://sdmx-converter.forge.osor.eu/
>
> -δ
>

> Καλησπέρα,

Ευχαριστώ για το θετικό feedback.

Δυστυχώς η Eurostat δεν έχει δώσει admin account στο OSOR Forge στις
αναδόχους εταιρίες της, και δεν νομίζω ότι θα διατεθούν να μας δώσουν στο
μέλλον. Παρόλα αυτά, θα επικοινωνήσω από Δευτέρα μαζί τους και θα ζητήσω να
ανεβάσουν κάποια screenshots.

Όσον αφορά το documentation, πιστεύω ότι είναι μέσα στο compressed archive
που έχουν ανεβάσει.

Μάρκος Φραγκάκης

πλοήγηση μηνυμάτων