ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

On Tuesday 24 November 2009 10:54:59 Angelos Karageorgiou wrote:
> To software που εχει γραψει ο RMS περα απο τον EMACS , δεν θα ενδιέφερε
> σχεδόν απολύτως κανέναν, ιδιαίτερα εάν δεν είχε προκύψει το BSD/LINUX
> κομμάτι, οπότε θα είχε πάει άπατος. Η μη μου πείς πως η GPL έκδοση της
> AWK ή του BISON είναι ένα καθημερινό εργαλείο δουλειάς στο δημόσιο...

> Το Open Sοurce αυτή τη στιγμή είναι καλό σαν εργαλείο μόχλευσης εναντίων
> υπέρμετρων φόρων (licenses) απο μεγάλες εταιρείες

Μπερδεύεις ένα από τα αποτελέσματα με την αιτία. Όπως λέει και η διαφήμιση,
"δεν έτυχε, πέτυχε". Δεν "προέκυψε", αυτός ήταν ο σκοπός. Εσύ απλά βλέπεις
κοντόφθαλμα και ωφελιμιστικά κάτι που κερδίζεις τώρα, και νομίζεις πως χωρίς
να καταλαβαίνεις, τιμάς και υποστηρίζεις την αιτία, θα έχεις τα δωρεάν
παιχνίδια σου για πάντα.

George