ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 12:07:53 +0200
Στις Thursday 26 November 2009 11:54:46 ο/η Dimitris Tsigos έγραψε:
> Αγαπητοί φίλοι,
>
> Από το γεγονός και μόνο ότι μιλάτε για τον όρο "Πληροφορική" και
> αναφέρεστε στο software engineering αποδεικνύεται η μεγάλη ανάγκη για
> ένα επιμελητήριο Πληροφορικής, όχι μόνο σε Ελληνικό αλλά σε Ευρωπαϊκό
> επίπεδο.

Πως και από που αποδεικνύεται αυτό;

> Αν οι Ινδοί γράφουν -όπως ειπώθηκε- "crap software" [που μπορώ
> να επιβεβαιώσω ότι συμβαίνει μερικές φορές (όπως και σε κάθε χώρα
> βέβαια) από προσωπική εμπειρία] είναι ίσως γιατί και εκεί ο κλάδος μας
> δεν έχει βρει πετύχει ακόμα την οριοθέτησή του, την αυτογνωσία του και
> δεν έχει δημιουργήσει εγγενείς δομές διασφάλισης ποιότητας.

Δηλαδή το επιμελητήριο θα διασφαλίσει την ποιότητά του λογισμικού; Να στο θέσω
διαφορετικά: Γράφω κώδικα  -θέλω να πιστεύω καλής ποιότητας αλλά δέχομαι
κριτική αν κάνω λάθος κάπου φυσικά- σχεδόν 20 χρόνια. Δεν έχω πτυχίο
πληροφορικής -και δε σκοπεύω να γίνω ξανά φοιτητής τώρα- άρα δεν έχω θέση στο
επιμελητήριο. Μου προτείνεις δηλαδή να αλλάξω επάγγελμα γιατί δεν έχει θέση η
αγορά για μένα εφόσον δεν θα είμαι στο επιμελητήριο; Να σου πω το σκεφτόμουν
να γίνω αγρότης, εκεί δε ζητάνε πτυχίο τουλάχιστον...

> Ας μου επιτραπεί να προτρέψω τα μέλη της λίστας να μελετήσουν πρώτα την
> πρόταση νόμου για το επιμελητήριο στο
> http://www.epe.org.gr/ethep/ethep.jsp, ενώ παράλληλα θα ήταν καλό να
> δουν και το παρακάτω κείμενο που θέτει ορισμένα σημαντικά θέματα για την
> ψηφιακή στρατηγική της χώρας:
> http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=376

Πού είναι το κείμενο της πρότασης νόμου; μια φόρμα βλέπω.

Κώστας