ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 17:08:50 +0200
Στις Thursday 26 November 2009 16:47:48 ο/η Michail Batikas έγραψε:
> Έχεις μια σύγχυση να ξεχωρίσεις το πως θα έπρεπε να είναι η
> πραγματικότητα με την ίδια την πραγματικότητα. Κανείς δεν πιστεύω να
> αρνείται ότι αυτά που αναφέρεις δεν είναι βασισμένα σε πραγματικά
> γεγονότα. Αλλά, απο την άλλη να φτάνουμε σε αφορισμούς είναι υπερβολή.

Καμία σύγχυση. Απλά δίνω στην πραγματικότητα την αξία της. Δεν είμαι
ουτοπιστής. Δεν αφόρισα επίσης κανέναν. Απλά δεν κολάω στο πτυχίο. Το
2000-2003 ήμουν υπεύθυνος μηχανοργάνοσης σε μια εταιρεία, και έκανα ουκ ολίγες
συνεντεύξεις για προγραμματιστές/διαχειριστές. Σε όλους έκανα απλά test για
sysadmin, coding (C/C++) κλπ. Απλά πράγματα, 5-10 γραμμές. Ελάχιστοι με πείσαν
ότι το "έχουν". Αυτό λέω. Βάσει του πτυχίου τους θα ήταν όλοι ικανοί για τη
θέση. Βάση της πραγματικότητας, μόνο 2-3 τελικά προσελήφθησαν. Και άλλοι που
είχαν μπει βάσει άλλων κριτηρίων (φίλος του manager κλπ) σε λίγο καιρό φάνηκε
ότι ήταν άσχετοι και πήγαν να ξαναφρεσκάρουν λίγο τις γνώσεις που απέκτησαν
στο πανεπιστήμιο.

> Ο Δημήτρης απλα σου εξήγησε έναν τρόπο με τον οποίο πιστεύει ότι
> μπορούμε να εξαλείψουμε κάποια απο τα ήδη εφιστάμενα προβλήματα και να
> μπεί επιτέλους μια οργάνωση σε ότι ονομάζουμε ΤΠΕ.  Αλλά μην την
> μπερδεύεις με ότι υπάρχει μέχρι τώρα πχ ΤΕΕ.

!?!? Πότε ανέφερα εγώ το ΤΕΕ?

> Από την άλλη εσύ, αφού έχεις ανακυρηχθεί ως ο σουπερ πληροφορικάριος,
> θεωρείς ότι δεν σε απασχολούν τα προβλήματα του κλάδου και θα την
> βρείς την άκρη γιατί θα μπορείς να βρείς δουλειά.

!? και επιθέσεις προσωπικές; Ωραίος είσαι. Πότε είπα κάτι τέτοιο; Όσον αφορά
τα ECDL τότε ναι δε με απασχολούν καθόλου, αν φοβάστε τα παιδάκια με ECDL ότι
θα σας πάρουν τις δουλειές, τότε καλή τύχη, δε θέλω καμία σχέση με αυτόν τον
κλάδο, ευχαριστώ πολύ.

> Επίσης ένα
> επιμελητήριο πληροφορικής θα μπορούσε να πάιζει και τον ρόλο του
> συμβούλου του κράτους για την ανάπτυξη και υλοποιήση ενός στρατηγικού
> σχεδιασμού  για τις ΤΠΕ.

Σας ενδιαφέρει δηλαδή να κολλήσετε σαν μια παρασιτική επιτροπή πάνω στο κράτος
και να "αποφασίζετε" αν μια προτεινόμενη λύση σε ένα έργο είναι καλή ή όχι.
Και εσάς ποιος θα σας κρίνει τελικά; Εσείς θα αποφασίσετε για μια μεγάλη
μερίδα του κλάδου, ποιος θα αποφασίσει για εσάς;

> Αλλά είπαμε, ούτε αυτό μας απασχολεί. Εμείς
> ξέρουμε να γράοφυμε σε 800 γλώσσες και ξέρουμε 3000 αλγόριθμους και
> κάνουμε και φορματ.

Ε, υπερβάλεις, γνωρίζω μόλις 300 γλώσσες και μόνο 1000 αλγορίθμους. Αλλά σε
ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Θα σε προτείνω για Πρόεδρο της Επιτροπής
Επιλογής Πληροφορικών.