ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [ΟΤ] Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: [ΟΤ] Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 17:35:44 +0200
Στις Thursday 26 November 2009 17:11:10 ο/η Dimitris Tsigos έγραψε:
> Όχι, δεν μπερδεύω τα VCs με τις επιδοτήσεις :-)
>
> Ίσως να μην ξέρεις πως τα VCs που αναφέρεις (ΤΑΝΕΟ) έχουν κατά 50%
> κρατικά κεφάλαια και ότι το digital-leap που ακυρώθηκε θα πήγαινε επίσης
> σε VCs.

Όχι ομολογώ δεν το ήξερα αυτό, ευχαριστώ για τη διευκρίνιση, ειλικρινά.

> Από τα λίγα start-ups
> (http://www.linkedin.com/companies/virtual-trip-group )που έχω κάνει
> μέχρι τώρα επίσης νομίζω πως ξέρω τι χρειάζεται για να βρεις seed
> capital. Ξέρω πολύ καλά ακόμα ποια εθνική στρατηγική (δεν) υπάρχει για
> επιχειρηματικότητα στην πληροφορική και ειδικά για επιχειρηματικότητα σε
> floss, όπου βρίσκευ κανείς πολύ καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα.

Δεν υπάρχει στρατηγική σ' αυτό συμφωνούμε 100%. Είναι όπου φυσάει ο άνεμος
κάθε φορά.

> Από όλη τη συζήτηση επιβεβαιώνω αυτό που φοβόμαστε πολλοί: Οι λέξεις
> έχουν χάσει το νόημά τους. Μιλάμε για ένα ανοιχτό επιμελητήριο, μιλάμε
> για θεσμική οργάνωση ενός κλαδου και ο αναγνώστης / ακροατής σκέφτεται
> γραφειοκρατία, σκέφτεται συντεχνία.

Αν είναι όντως ανοιχτό, δεν φέρω καμία αντίρρηση, όσα όμως ειπώθηκαν δείχνουν
το αντίθετο και εκεί είναι η ένστασή μου. Εν πάσει περιπτώσει, δε μπορώ να
κάνω τίποτε γι' αυτό και τα πράγματα θα πάρουν το δρόμο τους, από την πλευρά
σας πείστε μας ότι έχετε δίκιο με τις πράξεις σας.