ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Apollon Koutlidis <apollon [ at ] planewalk [ dot ] net>
  • Date: Sat, 28 Nov 2009 12:46:09 +0000
Dimitris Tsigos wrote:
Πρέπει όμως να καταλάβεις πως στον 21ο αιώνα και έχοντας καμιά 30ρια Τμήματα Πληροφορικής, δεν μπορούμε να στηριζόμαστε στους αυτοδίδακτους. Για να είναι πραγματικά ανοιχτή και δίκαιη η αγορά, για να μην είναι ζούγκλα, πρέπει να υπάρχουν κανόνες.
Παρουσιάζεις τη δεύτερη πρόταση ως συνέπεια της πρώτης. Η πρώτη ενδεχομένως να είναι αληθής. Η δεύτερη είναι ολοσχερώς ύποπτη και μου θυμίζει εντόνως τον "ξύλινο" λόγο των συντεχνιαζόντων και των πολιτικών οπορτουνιστών όπως των έχω βιώσει από τη δεκαετία του '80 και δώθε.

Χρειάζεται ένας ανοιχτός, έγκυρος φορέας που θεσπίζει τους κανόνες αυτούς.
Διαφωνώ.
Φορέας τέτοιος δεν μπορεί να είναι άλλος παρά το επιμελητήριο.
Διαφωνώ καθέτως.

Μπορείς να μου δείξεις μία υγιή αγορά πληροφορικής στην οποία ισχύει κάτι αντίστοιχο; Γιατί από τη δική μου εμπειρία οι αγορές στον υπόλοιπο κόσμο είναι ήδη πολύ πιο ανοιχτές από τη δική μας, με πολύ λιγότερους κανονισμούς και γραφειοκρατικές αρλούμπες - κι όμως, λειτουργούν ασυγκρίτως υγιέστερα.

Για να τοποθετηθώ ξεκάθαρα: Οι προτάσεις της ΕΠΕ και των συντασσόμενων για δημιουργία επιμελητηρίου πτυχιούχων πληροφορικής με βρίσκει 100% αντίθετο. Πιστεύω ότι μια τέτοια ενέργεια, ειδικά δε με τον τρόπο που προτείνεται θα αποτελέσει τροχοπέδη σε μια ήδη νοσούσα αγορά.

Disclaimer: Δεν συμμετέχω πλέον στην ελληνική αγορά πληροφορικής με κανέναν άλλο τρόπο πλην αυτών των μηνυμάτων.

Δημήτρη, η τοποθέτησή μου δεν έχει καθόλου προσωπικό χαρακτήρα - ελπίζω να μην την εκλάβεις έτσι.

Φιλικά,
Απόλλων

πλοήγηση μηνυμάτων