ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ερώτημα ενός αδαούς

2009/11/28 Nikos Roussos <nikos [ at ] autoverse [ dot ] net>:
> καλώς ή κακώς, η ιστορία (του ελεύθερου λογισμικού) διδάσκει πως αν όλοι οι
> άνθρωποι που ασχολούνται μαζί του ήταν developers, τότε δεν θα ήταν ούτε οι
> μισοί.

Straw man fallacy. Focus on the point made: Σημασία έχει να αυξηθούν
τα άτομα που ασχολούνται με κώδικα και ανάπτυξη.

> πιστεύεις δηλαδή πως μόνο ο κώδικας έχει σημασία; οι μεταφράσεις δεν έχουν;
> οι fedora ambasadors που δεν γράφουν κώδικα κακώς ασχολούνται; το fedora
> board στο οποίο συμμετέχεις, που ασχολείται κυρίως με μη τεχνικά θέματα,
> κακώς υπάρχει;

Straw man. Υπονόησα κάτι σαφές: Οι πολλές κουβέντες δεν έχουν νόημα. Η
παραγωγή κώδικα και η υποστήριξη της είναι πιο σημαντική.

Σημασία έχει η ΑΝΑΠΤΥΞΗ έργων ελεύθερου λογισμικού, σημασία έχουν οι
CONTRIBUTORS. Σημασία έχει να αυξάνεται το contributor base. Τα
υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους. Δώστε βάση στη δημιουργία contributors.

Νομίζω το νόημα είναι σαφές και κατανοητό.

-δ

--
Dimitris Glezos

Transifex: The Multilingual Publishing Revolution
http://www.transifex.net/ -- http://www.indifex.com/