ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ερώτημα ενός αδαούς

2009/11/28 Dimitris Glezos <dimitris [ at ] glezos [ dot ] com>

> οι
> οι
>
> Straw man fallacy. Focus on the point made: Σημασία έχει να αυξηθούν
> τα άτομα που ασχολούνται με κώδικα και ανάπτυξη.

Ακριβώς. Και σ' αυτό σημαντικό ρόλο παίζει το advocacy που κάνουν όλοι αυτοί
οι φορείς που αναφέρθηκαν παραπάνω.

> έχουν;
>
> Straw man. Υπονόησα κάτι σαφές: Οι πολλές κουβέντες δεν έχουν νόημα. Η
> παραγωγή κώδικα και η υποστήριξη της είναι πιο σημαντική.
>
> Σημασία έχει η ΑΝΑΠΤΥΞΗ έργων ελεύθερου λογισμικού, σημασία έχουν οι
> CONTRIBUTORS. Σημασία έχει να αυξάνεται το contributor base. Τα
> υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους. Δώστε βάση στη δημιουργία contributors.
>
> Νομίζω το νόημα είναι σαφές και κατανοητό.

Σαφώς. Ο τελικός "στόχος" είναι η ανάπτυξη λογισμικού με ένα μοντέλο που
πιστεύουμε πως παράγει καλύτερα αποτελέσματα. Όπως είπα και πριν σ' αυτό
μπορούν να συμβάλουν και μη-developers. Ας μην απαξιώνουμε φορείς και
δράσεις.

πλοήγηση μηνυμάτων