ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ερώτημα ενός αδαούς

200 περίπου μηνύματα χρειάστηκαν για να φτάσουμε στο γνωστό ελληνικό
deadlock: αυτάρεσκοι super coders που ειρωνεύονται αυτοϋπονομευόμενους
"συνδικαλιστές/διαμορφωτές κοινής γνώμης".

Με μια χρήζουσα βαθύτερης ανάλυσης μαθηματική ακρίβεια, αυτού του τύπου τα
"debate" (έχω συμμετάσχει σε ανάλογα, δυστυχώς) έχουν την ίδια πάντα
κατάληξη, δηλαδή ενός απλού-συγχωρέστε μου τη γλώσσα-ξεκατινιάσματος για
τους "πρωταγωνιστές", που αφήνει τους περισσότερους "θεατές" μάλλον
μουδιασμένους και με την βάσιμη απαισιοδοξία ότι υπό αυτές τις συνθήκες
της αμοιβαίας κακοπροαίρετης κριτικής, δυσπιστίας και αμφισβήτησης το
μέλλον του Open Source-όπως και πολλών άλλων ευγενών σκοπών- στη χώρα μας
είναι μάλλον χλωμό...

Μανώλης Γαλάτουλας
"non-coder, non think-tanker"

μετερίζι του. Και το FSF, και το FFII και το EFF και το FSFE και το Linux
Foundation και το Wikimedia Foundation σωματεία είναι στην ουσία, μόνο που
είναι πολύ αποτελεσματικά...