ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ερώτημα ενός αδαούς

2009/11/27 Sergey Tsabolov <sergios [ at ] greeklug [ dot ] gr>:
> Δηλαδή εάν εγώ δεν ξέρω να γράφω κώδικα τι να κάνω να τα παρατήσω να
> ασχολούμαι με το ΕΛΛΑΚ ?

Κουτή ερώτηση Sergey. Υπάρχουν 1Κ τρόποι να βοηθήσεις και να
υποστηρίξεις την ανάπτυξη έργων ελεύθερου λογισμικού. Ακολούθησε το
παράδειγμα των χιλιάδων open source contributors που υπάρχουν εκεί
έξω.

Προτείνω να λήξει η συζήτηση εδώ. Υπάρχουν πολλά bugs να κλείσουν σε
πολλά έργα τα οποία ζητούν απελπισμένα την προσοχή μας.

-δ

--
Dimitris Glezos

Transifex: The Multilingual Publishing Revolution
http://www.transifex.net/ -- http://www.indifex.com/

πλοήγηση μηνυμάτων