ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 17:47:14 +0200
Στις Thursday 26 November 2009 17:22:56 ο/η Michail Batikas έγραψε:

> Δικά σου σχόλια ήταν, που βοηθούσες απο εδώ και απο εκεί τους
> κακόμοιρους πτυχιούχους πληροφορικής. Εγώ δεν φοβάμαι κανέναν. Αλλά
> δεν δέχομαι ως φορέα πιστοποίησης χρήσης υπολογιστών έναν ιδιωτικό
> φορέα. Δεν δέχομαι επίησης απο το κράτος όταν κάνει προκυρήξεις θέσεων
> να ζητάει ένα πτυχίο από έναν ιδιωτικό οργανισμό.

Είπα ότι βοήθησα ΕΝΑΝ, όχι ότι ήμουν η κινητή εγκυκλοπαίδεια των πληροφορικών,
μη μου αποδίδεις λόγια που δεν είπα. Και πάλι ξαναλέω, το ECDL είναι για
τελείως άσχετη χρήση και δεν είναι καν συγκρίσιμα τα μεγέθη (το πτυχίο του
πληροφορικού με το ECDL). Θέλεις να πας να γίνεις χειριστής Η/Υ στην εφορία ή
σε κάποιο δημόσιο οργανισμό; Τα ECDL είναι -όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ τουλ,
μπορεί να κάνω λάθος, διορθώστε με- για *χρήστες* όχι για προγραμματιστές. Τι
ακριβώς συγκρίνετε δηλαδή να καταλάβω.

> Σύμβουλος του κράτους δεν σημαίνει εάν μια λύση είναι καλή ή όχι.
> Σύμβουλος του κράτους είναι να βοηθήσει σε ένα γενικότερο σχεδιασμό
> για την ανάπτηξη των ΤΠΕ στην Ελλάδα, που προφανώς θα βοηθήσει με την
> σιερά του στην γενικότερη ανάπτυξη της Ελλαδας.

Το μόνο που μπορώ να πω είναι να δοκιμαστεί στην πράξη ένα τέτοιο
επιμελητήριο, να αποδείξει ότι είναι ικανό να ανταπεξέλθει σε αυτές τις
προσδοκίες σε μερικά έργα (στο σχεδιασμό τους δηλαδή) και αν αποδειχθεί αυτό,
μαζί σας. Αν αποδείξετε ότι μπορείτε να συνεισφέρετε στο να μπει τάξη στο
μπάχαλο, μαζί σας θα κατέβω σε πορείες. Μέχρι τότε, πολύ μπλα μπλα για το
τίποτε.