ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 23:11:24 +0200
Στις Thursday 26 November 2009 22:58:09 ο/η Michail Batikas έγραψε:
> ΟΚ. Τα field study experiments που έχω κάνει με την
> κοινότητα του openoffice στην βαρκελώνη.
> Την παρακολούθηση όλων των meeting της εδώ
> κοινότητας του open source, ή επίσης την
> άπειρη βιβλιογραφία για την οργάνωση
> των κοινωτήτων, την λειτουργία των
> projects την παρακολούθηση των mailing lists,
> δεν είναι τίποτα.  Επίσης comit σε open source
> project δεν είναι μόνο γράφω κώδικα, όπως
> πολύ ξέρεις, αλλά επιλεκτικά ξεχνάς.

Είπες: "Δεν κάνω commit σε open source projects."
Δεν είπες για κώδικα ή οτιδήποτε άλλο, είπες commit. Αυτα που λες ότι εσύ τα
παρακολουθείς για τη διατριβή σου εγώ και άλλοι τα ΖΟΥΜΕ. "παρακολουθεί
mailing lists", wow! Τέσπα, εγώ σταματώ εδώ, δεν έχει νόημα να μιλάω με
άσχετους.