ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Το δικό μου συμπέρασμα .

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συμπεριφερόμαστε λές και ζούμε σε άλλο τόπο.
Χθες ήρθε στο σύλλογο άτομο το οποίο "κατήγγειλε" πως στη προσπάθεια να
πάρει έργο από μεγάλο Δήμο της Θεσσαλονίκης, του είπανε "άσε μεγάλε, το
έχουν κάτι υπάλληλοι σε συνεργασία με την τάδε εταιρεία.  Ούτε κουνούπι δεν
χωράει εκεί μέσα"

Όσο στην αυτοδιοίκηση υπάρχουν άτομα που αντι να προωθούν το "καλό" της,
προωθούν την αρπαχτή, ούτε επιμελητήρια θα κάνουν δουλειά, ούτε τίποτε...