ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: b.ook.gr ανοιχτός διαγωνισμός e-book reader.

  • Subject: Re: b.ook.gr ανοιχτός διαγωνισμός e-book reader.
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 2 Dec 2009 13:41:33 +0200
On Wednesday 02 December 2009 12:32:09 John Proios wrote:
> +1 για όσα επισημάνεις και θα ήθελα να προσθέσω ότι το συγκεκριμένο έτσι
>  όπως ακούγετε μου θυμήζει "άντε να βρούμε κανά τρελαμένο να κάνει αυτός
>  την δουλειά αντί γι εμας..." και χαλάει η εικόνα γενικά του Open Source.

Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι ένα τέτοιο project πρέπει να αντιμετωπιστεί
σωστά εξ αρχής. Καταρχάς είναι λάθος να τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι
(case, board και software) και να υπάρχει ένα μοναδικό βραβείο για αυτόν που
θα τα βρει όλα. Θα έπρεπε να είναι περισσότεροι του ενός διαγωνισμοί. Αυτός
που θα σχεδιάσει το καλύτερο case δε θα έχει απαραίτητα και την καλύτερη
πρόταση για το software ή pcb design. Και δε θα έπρεπε κιόλας να υπάρχει
τέτοια απαίτηση. Μόνο οι πολύ μεγάλες εταιρείες μπορούν να καλύψουν πλήρως
όλες τις πτυχές.

Επίσης πως θα κριθεί το board design; Μία πρόταση που θα περιλαμβάνει πλήρες
hardware design (schematics, pcb, BOM list) θα είναι καλύτερη από μια πιο
ελλιπή πρόταση που όμως έχει καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά (πχ καλύτερο CPU,
φτηνότερο board, κλπ). Αυτά καλό είναι να ξεκαθαρίζονται με αυστηρά κριτήρια.

Θα είμαι ειλικρινής, είχα ήδη μια ιδέα για ένα τέτοιο board και το σκεφτόμουν
να στείλω μια πρόταση. Αλλά ακόμη και αν υποθέσουμε ότι δεν τίθεται θέμα
χρημάτων και διαχωρισμού των παραδοτέων -που τίθεται- ο χρόνος απλά δεν είναι
αρκετός για να είναι σοβαρή η πρόταση, ακόμη και αν είχα μια ομάδα 10 ατόμων
να δουλεύουν αποκλειστικά σε αυτό.

Κώστας Μαργαρίτης

πλοήγηση μηνυμάτων