ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: b.ook.gr ανοιχτός διαγωνισμός e-book reader.

  • Subject: Re: b.ook.gr ανοιχτός διαγωνισμός e-book reader.
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 2 Dec 2009 21:26:03 +0200
On Wednesday 02 December 2009 11:51:51 Konstantinos Margaritis wrote:
> 	* Εσωτερικός σχεδιασμός της συσκευής, κυκλωμάτων, ψηφιακών υποσυστημάτων,
> 	κ.ο.κ, με προτεινόμενα μοντέλα και κόστος για κάθε ένα υποσύστημα
> 	* Ηλεκτρονικό διάγραμμα δομικών στοιχείων συσκευής και αναφορά σε
>  ενδεχομένως παρόμοιες υλοποιήσεις
>
> Παρομοίως. Το schematic και το PCB design κοστίζουν από έμπειρες εταιρείες
> τουλάχιστον 60k€ -έχω ξεκινήσει ένα open source hardware project [1] και
>  έχω μελετήσει ΠΑΡΑ πολύ το θέμα. Επίσης σίγουρα δεν υπάρχει αρκετός χρόνος
>  να γίνει αυτός ο σχεδιασμός μέχρι το Φεβρουάριο, εκτός αν τα έχει ήδη
>  έτοιμα.

Από περιέργεια, ρώτησα 2 γνωστές μου εταιρείες (μία στη Γερμανία και μία στη
Γαλλία) που κάνουν hardware design, για το κόστος σχεδιασμού ενός τέτοιου
συστήματος. η πρώτη μου είπε ~70k€ και η δεύτερη ~55k€. Μόνο για το schematic
& PCB design -και κάποια prototypes φυσικά. Για το χρονοδιάγραμμα των 2 μηνών
απλά γέλασαν και οι δύο.