ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: b.ook.gr ανοιχτός διαγωνισμός e-book reader.

Σωστά κύριε Μαργαρίτη,

αλλά δυστυχώς υπάρχουν και μεγάλα κορόιδα:

http://laforge.gnumonks.org/weblog/2009/10/14/#20091014-txtr_hardware_architecture

https://developer.txtr.org/Introduction

https://developer.txtr.org/PCB_Layout_v0.3

http://wiki.mobileread.com/wiki/Openinkpot

http://www.bitmanufaktur.de/

Έτσι και εγώ αν ήμουν ηλεκτρονικός και ήξερα πως να τα συνδέσω και
έπειθα την τράπεζα οτι θα πάρω το πρώτο βραβείο των 15k, θα μου δινε
δάνειο να αγοράσω τα εξαρτήματα και μετά να πουλάω μούρη. Τι δυο
μήνες, δυο βδομάδες στην υπόγα την παλιά και θα ήταν έτοιμο. Με τα
σχέδια των κορόιδων.