ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: b.ook.gr ανοιχτός διαγωνισμός e-book reader.

2009/12/2 Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>:

> Γεια σας κύριε Μπουκουβάλα αλλά προς τι ο πληθυντικός; :)

Χεχε, νόμιζα οτι είσαι ο άλλος Κωνσταντίνος Μαργαρίτης. :)

> [...]
> ένα high level schematic και μια jpb του PCB. Μια jpg ενός board δεν είναι το
> ίδιο με τα Gerber files που είναι απαραίτητα για το robot που τυπώνει το
> κύκλωμα. Ωστόσο, ναι είναι ενδιαφέρον όμως σαν project, ευχαριστώ για το link.
> Αλλά δεν είναι κοροϊδία το open hardware, απλά αυτοί που το κάνουν προσβλέπουν
> κάπου. Σε τι μπορεί να προσβλέπει κάποιος που θα δωρίσει το hardware design
> του σε αυτήν την περίπτωση; Δε βλέπω κάποιον όρο που να λέει "η αγορά των
> συστημάτων θα γίνει από τον νικητή του διαγωνισμού" -και ευτυχώς που δεν το

Ε τότε προς τι όλος ο ντόρος και ο κόπος; Εγώ πιστεύω οτι είναι εντολή
του ίδιου του πρωθυπουργού αυτός ο διαγωνισμός, το e-book reader είναι
δέσμευση του Παπανδρέου, τον οποίο όταν το είπε οτι θα το κάνει τον
κοροιδεύανε. Βέβαια η καλή πρόθεσή του δε πρέπει να συγχέεται με την
αρπακολλότητα του διαγωνισμού.

>Ακόμη και αν επιλεγόταν η συγκεκριμένη λύση -
> που μου φαίνεται πολύ καλή- πρέπει να πειστεί η εταιρεία -και σίγουρα δε θα το
> κάνει δωρεάν- να δώσει το PCB design με ελεύθερη άδεια χρήστης. Πράγμα που το
> βλέπω δύσκολο.

Μα... αυτό δε κάνει κατα 50% με την εικονά αυτή στο site;

> [...]
> ανά board). Μετά να στο στείλουν πίσω για να διαπιστώσεις ότι έχεις κάνει
> λάθος σύνδεση σε κάποια chips και να αρχίσεις να κολάς καλώδια πάνω στο board
> και να κάνεις διορθώσεις στα schematics και στο PCB. Αυτή η διαδικασία θα
> γίνει 2-3 φορές οπότε και θα φτάσεις στο τελικό και επιθυμητό αποτέλεσμα -
> δηλαδή ένα working board το οποίο και θα στείλεις για παραγωγή. Αυτή η
> διαδικασία ΔΕΝ διαρκεί 2 μήνες, εκτός αν το board design είναι έτοιμο -
> παρεμπιπτόντως αυτός είναι και ένας παράγοντας πίσω από το open hardware

Μάλλον εδώ με "τάπωσες". Ομολογώ οτι είμαι λίγο άσχετος με το θέμα.