ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

OT: Ερώτηση σχετικά με ελληνικά τελωνεία

  • Subject: OT: Ερώτηση σχετικά με ελληνικά τελωνεία
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 10 Dec 2009 18:05:52 +0200
Είναι άσχετο με ελ/λακ και συγχωρέστε με αλλά ήλπιζα κάποιος εδώ να ξέρει που μπορώ να απευθυνθώ.

Κατά καιρούς λαμβάνω embedded hardware -συνήθως evaluation boards κλπ- από ΗΠΑ ή άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Όσον αφορά Ευρώπη δεν υπάρχει πρόβλημα. Όταν όμως λαμβάνω από ΗΠΑ, σχεδόν πάντα καταλήγω να πληρώνω ένα αξιοσέβαστο ποσό σε εκτελωνισμούς (πολλές φορές είναι πάνω από την αξία και του ίδιου του board!!!).

Η ερώτησή μου είναι η εξής. Επειδή πρόσφατα η εταιρεία που μου έστειλε το board, έστειλε τα ίδια boards σε καμια 30αριά άτομα σέ άλλους developers σε όλον τον κόσμο (οι 20 περίπου στην EU) με την ίδια εταιρεία (Fedex) και εκτός από μένα και κάνα δύο άλλους σε Τσεχία, κανένας άλλος δεν πλήρωσε έξοδα εκτελωνισμού. Κάτι τέτοιο μου φαίνεται φοβερά "ύποπτο" και ίσως καταχρηστικό -άλλωστε δεν πρόκειται για εμπόριο αλλά για μεμονωμένα boards. Μήπως ξέρει κανείς που μπορώ να απευθυνθώ σε ποιο υπουργείο για να ρωτήσω για το κατά πόσο αυτό είναι νόμιμο να γίνεται; Και ακόμη και αν είναι νόμιμο, γιατί στην υπόλοιπη ευρώπη οι Γερμανοί/Γάλλοι/Ισπανοί "συνάδελφοι" δεν πληρώσαν τίποτε απολύτως;

Ευχαριστώ για οποιαδήποτε απάντηση.