ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: OT: Ερώτηση σχετικά με ελληνικά τελωνεία

  • Subject: Re: OT: Ερώτηση σχετικά με ελληνικά τελωνεία
  • From: Nick Kossifidis <mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 10 Dec 2009 18:08:45 +0200
Στις 10 Δεκεμβρίου 2009 6:05 μ.μ., ο χρήστης Konstantinos Margaritis
<markos [ at ] codex [ dot ] gr> έγραψε:
> Είναι άσχετο με ελ/λακ και συγχωρέστε με αλλά ήλπιζα κάποιος εδώ να
> ξέρει που μπορώ να απευθυνθώ.
>
> Κατά καιρούς λαμβάνω embedded hardware -συνήθως evaluation boards κλπ-
> από ΗΠΑ ή άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Όσον αφορά Ευρώπη δεν υπάρχει
> πρόβλημα. Όταν όμως λαμβάνω από ΗΠΑ, σχεδόν πάντα καταλήγω να πληρώνω
> ένα αξιοσέβαστο ποσό σε εκτελωνισμούς (πολλές φορές είναι πάνω από την
> αξία και του ίδιου του board!!!).
>
> Η ερώτησή μου είναι η εξής. Επειδή πρόσφατα η εταιρεία που μου έστειλε
> το board, έστειλε τα ίδια boards σε καμια 30αριά άτομα σέ άλλους
> [...]

Wow ! Ki egw exw plhrwsei keratiatika 2-3 fores kai htan pola ta
lefta. Den hksera oti se alles xwres ths eu den paizei ayto...

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)

πλοήγηση μηνυμάτων