ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: OT: Ερώτηση σχετικά με ελληνικά τελωνεία

  • Subject: Re: OT: Ερώτηση σχετικά με ελληνικά τελωνεία
  • From: Ioakim Tellidis <tellidis [ at ] greeklug [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 10 Dec 2009 18:57:43 +0200
δεν δουλεύει τίποτε τέτοιο. Και εμένα με έχουν σκίσει με embedded από RTD που εστάλησαν για eval και τα πλήρωσα χρυσό. Υποτίθεται πως παντού έγραφε πως ήταν Evaluation / Experimental / whatever και ο τύπος από το τελωνείο ούτε που ασχολήθηκε. Έβγαλε έναν πίνακα που είχε θαμμένο και τα χρέωσε κανονικά.