ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: OT: Ερώτηση σχετικά με ελληνικά τελωνεία

  • Subject: Re: OT: Ερώτηση σχετικά με ελληνικά τελωνεία
  • From: Nick Demou <ndemou [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Fri, 11 Dec 2009 10:41:23 +0200
2009/12/10 Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>:
> [...] το θέμα δεν είναι να κάνει η εταιρεία ένα special
> case όταν στέλνει ελλάδα, αλλά να βρεθεί λύση στο πρόβλημα και να
> έχουμε την ίδια μεταχείριση με τους υπόλοιπους ευρωπαίους.

Ο εκτελωνιστής μου υποστηρίζει πως το normal case είναι ΠΑΝΤΑ να
χρεώνεσε για είδη με αξία (19% ΦΠΑ συν ~20%  συν αμοιβή εκτελωνιστή
συν κάτι ψιλά) και ΠΟΤΕ να μην χρεώνεσαι για είδη χωρίς αξία (π.χ.
όταν σου επιστρέφουν κάτι που έστειλες για επισκευή). Αυτά στην
θεωρία, στην πράξη είναι ένα εντελώς τυχαίο μπάχαλο που εκτελείτε από
μια κλειστή ομάδα ανθρώπων που δεν δέχεται καμία ερώτηση, συμβουλή,
παρατήρηση και υπολογίζει τις χρεώσεις αφότου εισπνεύσει τον καπνό από
φύλλα δάφνης. Προσπάθησα να μάθω περισσότερα από τον εκτελωνιστή μου
(συνεργάζομαι χρόνια) αλλά φαίνεται πως προστατεύουν τις μικρές
λεπτομέρειες της δουλειάς τους για να κρατούν ψηλά τις χρεώσεις τους
:)

Πάντως κι εγώ την έχω πατήσει με development board από digikey μέσω
UPS. Ευτυχώς (με λίγο κόπο σε συνεννοήσεις) η digikey δέχτηκε να μου
το πιστώσει πληρώνοντας μόνο ελάχιστα ευρώ για την επιστροφή του οπότε
αρνήθηκα να εκτελωνιστεί και να το παραλάβω.

Νίκος

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS

πλοήγηση μηνυμάτων